2017年7月23日 星期日

我的郵輪假期@皇家加勒比遊輪 (設施及備忘錄篇)

本身我幾抗拒遊輪,要困住晌隻船又怕暈浪又怕悶

但今次之後我會覺得開心,原來郵輪就係會玩得開心

船上設施無論免費或付費都同樣出色,仲有不同表演睇


首先好多人都會怕暈浪,但我上船第一日香港好大風雨,都只會感覺到隻船郁但唔會暈又唔會企唔穩

只會感覺得有少少郁動

到今日返來3號風球都無搖感覺,當然你要上甲板吹風又另計

但十分穩陣

錢錢錢
晌郵輪碼頭寄行李後就過關,然後會有兩排櫃檯幫你做登記手續
咁登記信用咭後,你食幾多使幾多就會自動幫你扣數
呢個方法有好處,當你走時唔需要排隊結算
同埋…船上係唔會用任何錢同現金,一咭在手全船通行
如果唔見就記得去補領,唔使錢的!點解我會知…我咪就係跌過去補領囉



Wifi 船上係要比錢,第一晚好唔穩定但之後幾日又幾ok,US$75 包6日
一日賣US$30,尾二日有優惠就US$18
咁中間有兩日上岸或晌越南內呢就買定電話咭
我呢種每日在公在私都要上網,所以都無辦法

飲用水
船上面有幾個地方有水飲,但樽裝水只得頭一日有
大家要買定或帶定咖啡杯(星巴克)有蓋那種就方便斟水
因為唔可以用水樽去斟水,因為衛生問題
所以帶定隻杯啦

日用品
船指引話要帶牙刷牙膏,呢樣我每次旅行都自備
但原來shower gel同shampoo都最好帶定,船上有二合一
我呢類奄尖人最後去船上商店買loccitane套裝 US$39
另外都有間店賣平d牌子,我自己比較挑剔想用好d咁囉

今次搭係皇家加勒比遊輪海洋航行者號
隻船其實係比較有年資,所以又唔係最新
但設施各樣都好好,而且職員都好好
我唔見了房咭補領唔使錢,大少爺跌埋電話都晌 Lost & Found搵到
職員個個都好友善,我都好配服佢哋,工作量都唔少但仍然好好禮貌同笑容實在唔容易

有15層,但放心好快就會熟習呢


我住露台房,有床有埋梳化同露台

呢張床我一家三口都夠有餘





有泳池有按摩池



第一日天氣好差,第二日天氣好被海洋包圍感覺好好


有教堂,有人會晌度行婚禮啊



有golf場


臭包掃地式打golf


每晚都有唔同表演,例如魔術、歌劇 



有得唱卡拉OK,又會有人唱歌你聽


又有溜冰同ice show


有攀石及籃球場


有電子遊戲,大約 US$1.5一局


臭包最愛碌波波


電子遊戲室側邊有個兒童托管中心(唔影得相),分唔同年紀

咁就可以放低比小朋友玩玩具、畫畫同睇電影

咁家長就會有部 call機,如果小朋友喊或者有乜急事想搵你,就會call你

結果…我放低包包後15分鐘就收到call

包包喊喊話好掛住媽咪同daddy 2個,唔見媽咪好唔開心

其實我聽到有偷偷笑過,原來我咁重要



樓上有酒吧


樓下都有小型酒吧、有畫廊



包包仲有得上 drama class,個老師好好心機同耐性教小朋友


小朋友一時扮船長、一時扮海盜

包包上成2個鐘都好開心


仲有下午又去整cupcake,大約 $20-22美金


其實係教做裝飾



最後就整了隻馬騮同埋汪汪喇


我仲會後補船上飲食篇同埋上岸越南篇,不日放映






大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾