2021年11月8日 星期一

椒椒

黑椒咸豬手煲

天氣終於轉涼,除打邊爐外又會好想食煲仔菜

呢個黑椒咸豬手煲我一直想,今次終於好成功

最重要係…包包都食得,因為我落黑椒汁前先切咗一部份比佢(鏡頭影唔到部份)

所以大人就食黑椒味、小朋友食甜豉油味,我幾醒!哼



食譜:

咸豬手   1隻

洋蔥   1個

青椒   1個

香葉   3片 (Bay leaves)

醬汁材料:

黑胡椒   20g

生抽  60ml

老抽   20ml

糖  2湯匙

水  500ml

做法:

將胡椒磨碎,我以為屋企有穢原粒黑胡椒,卻原來只剩紅胡椒

大家用黑胡椒吧


磨碎


咸豬手解凍備用


煲一煲水,放入咸豬手再加香葉,煲滾後轉細火煲2小時熄多焗30分鐘

用高速煲就 30分鐘完成


爆香洋蔥、青椒、加入生抽、老抽、糖、及水煮滾
(先試味,要帶有少許甜味,唔夠糖可以自己再加)

加入咸豬手煮10分鐘,期間可以反一反佢

豬手上碟,如果唔加黑椒就落少少生粉水埋獻淋上去

我就係呢個step切一部份比包包食


我就加埋胡椒兜勻,再加少許生粉水做成獻汁


咁就可以淋上豬手上面喇!好好食架

 

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾