2021年10月25日 星期一

咩事

又一個星期開始,其實我都好怕星期一

不過無星期一又點會有星期五?好有道理

今日寫過素食食譜,雖然有韭菜,而韭菜有些宗教係連韭菜都唔食

所以整不整就隨你喇

今次個"雜菜煎餅"材料好簡單就係…韭菜、甘筍、洋蔥做主材料

而最最最特別係..包包為賺取睇額外電視時間入街市幫我買

昨日返完教會,我比$5包包入去買韭菜,佢同兩個好朋友入街市菜檔團團轉

一來佢三個唔知韭菜係點,二來有一檔$12斤又覺得唔夠錢買

最後晌後面跟蹤既我現身指比佢三個睇先完成得到,過程我晌後面就係笑死咁滯

個重點係我見佢3個好努力搵,"抗菜包"遊走菜檔中特別好笑



食譜

韭菜    4兩(大約$5)

甘筍    1條

洋蔥  1/4個

中筋麵粉   50g

片栗粉或生粉    25g

鹽    少許

麻油   少許

水   80ml

做法:

將所有菜類切幼條

韭菜用半茶匙鹽撈勻靜置,靜待韭菜軟化
(用呢個方法可以令韭菜無咁硬身而且可以加更加融入其他材料中)




麵粉加片栗粉或生粉、少少鹽、麻油及水撈勻做成粉漿

加入所有蔬菜材料撈勻


放入平底鑊煎香便完成





 

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾