2021年10月5日 星期二

還原

 芽菜鬆

包包外婆有兩味菜式做得好好,一味係豉油雞,無論色澤味道雞質感都係我無辦法做得出

另外一味好普通但我卻好鍾意就係芽菜鬆,呢味我可以還原得到

其實我無跟佢學過任何烹飪技巧甚至常識,以前我跟本就係一個廚房白痴(我舅母真係咁形容我架😂)

咁我點去還原呢個菜式?有一次我見到我媽炒芽菜鬆時拎住枝蠔油

而我知道芽菜要先用白鑊炒至乾身、咁豬肉碎當然要醃下啦

加少少酒可以癖草青味,就係咁1+1=2 道理我就還原到呢個菜式喇

包包亦都好鍾意呢個送飯菜式

甚至史無前例食人生最多植物(大豆芽)

唯一我無做得比我媽好就係大豆芽剁得唔夠碎咁囉

#我唔想挑戰豉油雞

#將最好個油雞版本藏晌心裡


食譜:

大豆芽    半斤至1斤

豬肉碎    1碗(用糖、生抽、生粉撈勻醃15分鐘或以上)

乾蔥粒    3粒 (切片)

蒜頭        1粒

蠔油        半湯匙

酒           2茶匙


做法:

大豆芽剁碎,然後用白鑊烘乾水份


爆香乾蔥粒及蒜頭,加入肉碎炒熟,大豆芽回鑊兜勻

贊酒炒勻,最後加入蠔油兜勻便完成





沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾