2021年10月7日 星期四

My Apple pie

脆香雞薯餅

小朋友鍾意香口食物好正常

媽媽唔比食咁多又係好正常

寧願自己整香口食物比包包,好過佢出去食萬年油炸物

呢個又香又脆裡面係用雞柳加薯仔粒整,再半煎炸出來又香又脆

包包問:炸食物的係咪好難呀?
我:我連你都生得出就無野難到我
你是My Apple pie

Always on your side
Always by your side
不管命裡 風吹日曬
我都來陪伴這 可愛

#要食譜話我知
#呢個將來帶飯都必備
#如果無乜事我返去煲劇喇



食譜:

大件雞柳肉    1件

醃雞肉料:1茶匙鹽、少許黑胡椒、1至2茶匙沙律醬

薯仔     1個(手掌咁大個)

片栗粉或生粉   4湯匙

鹽    1茶匙、黑胡椒少許

做法:

將雞柳肉用刀拍一拍扁佢,再切成小小四方粒

加入1茶匙鹽、少許黑胡椒、1至2茶匙沙律醬撈勻
*點解會加沙律醬?日本人會用沙律醬調味,佢配薯仔係出奇地夾的


薯仔切成小四方粒粒,蒸20分鐘


薯仔粒、鹽、胡椒加埋雞肉撈勻


撈勻後加入片栗粉或生粉,撈勻


油其實唔算太多,只需要蓋過隻鑊面,將雞肉餅做成圓形壓扁用中火煎至全黃色

上碟前轉大火逼出油份就又乾又脆喇


我整了蜜糖介辣醬

一湯匙黃色英式介辣+一湯匙沙律醬+半湯匙蜜糖撈勻便完成!哼~

 

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾