2021年10月20日 星期三

是這樣的


是咁的,因為呢個星期都多分享文,咁當然要出下食譜令大家都開心啦啦啦

今次做個甜品,我又想食自己整凍糕

真係好鍾意食椰汁糕,但永遠都不甘寂寞做雙色糕

呢個同我今年新年做既年糕一樣款,唔知點解年年寫年糕都有人問:凍食寫熱食?

咁如果鍾意食"年糕剌身"我都唔會阻止你

但都想講句:今次係"凍糕",咁你鍾意整熱佢溶晒去食我都唔會阻你

你要信我,呢個真係凍甜品來的,OK?哈


食譜:

紫薯層

紫薯       250g

A鮮奶    250ml

B鮮奶    250ml

魚膠片/粉  25g

糖     2湯匙

椰汁層:

椰漿      200ml

鮮奶      200ml

糖        80-100g

魚膠片/粉   20g


做法:

浸軟魚膠片

先將紫薯蒸30分鐘至軟身趁熱壓成蓉

將A鮮奶加入紫薯中撈勻,再過篩三次



將A鮮奶加入紫薯中撈勻,再過篩三次

B鮮奶加糖座熱水至糖融化,再加入魚膠片直至魚膠片融化,再倒入紫薯中


然後再過篩一次,倒1/3份量(或自己量度份量)入盒放入雪櫃雪至凝固備用


椰汁層做法:

浸軟魚膠片

將鮮奶加糖座熱至糖融化加入魚膠片至魚膠片融化、加入椰漿撈勻放涼






將1/2份量椰汁層(或自己量度份量)倒入紫薯糕上,再雪至凝固再倒入紫薯層再雪至凝固,如是煮重複做至5層便完成

放入雪櫃至凝固便可以享用





 

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾