2020年1月13日 星期一

蒸糕bell第一回:冰糖桂花馬蹄糕



每年寫賀年年糕食譜都像呼吸一樣

一樣食譜一樣動作但又唔可以停止,就像呼吸

但我又樂此不疲去寫因為有大家去睇

總之我有我繼續寫,大家都要睇下去

冰糖桂花馬蹄糕點係我拿手之一(只係之一,哈~) 但食過都會愛上

基本上佢唔難材料又簡單好鼓勵大家一切整,哼


馬蹄糕:1斤裝份量

食譜:
桂花    2茶匙
馬蹄肉  8粒
馬蹄粉 110克
冰糖 160g (最好扑碎晒佢會易煮溶)
水 600ml
油   1茶匙

做法:

馬蹄去皮切粒粒

馬蹄粉用300ml水攪勻,另外300ml水煮溶冰糖、加入桂花水放涼


另外300ml水同馬蹄粉混合



放涼後將馬蹄粉漿、馬蹄粒、桂花冰糖水及油混合




慢火煮熱,一邊煮一邊攪直到個漿變成稀糊狀

唔使煮咁耐,只需要見到佢開始杰又半透明都已經可以(如下圖)





糕盤搽油,倒入已煮過馬蹄漿蒸40分鐘便完成


呢個食譜做到 1斤裝 1底,唔好問我整到幾多底,係要睇自己個盤既容量
最簡單方法:如果你個盤裝到600ml水份,即係一斤裝份量
900ml水就係斤半裝份量,如此類推,我唔會知你個盤幾大可以做幾多底




先睹為快及生活雜粹粹
 Pls Follow My IG
https://instagram.com/aubrey_delicatessen

  大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾