2019年12月31日 星期二

笑看風雲

2019年最後一日之微笑薯餅
今年個人來講身心都在災難中好唔容易捱完個2019年,眼淚都特別多嘅一年
雖然我唔知道明天是否會更好,但我知誰掌管明天
今日特別去寫呢個微笑薯餅😊食譜,希望大家今年無論發生咩事都可以帶著微笑去迎接新一年
呢個薯餅好容易做,見到佢笑面自己都會感到開心
最後衷心祝各位:Happy new year~感謝大家又陪我渡過一年
新一年無論如何我仍然會緊守著這屬於我同你的小天空,哼~


#誰沒有所失的
#你要漆黑中數算著福氣
#你要心酸中緊記當走到最尾
#那處風景最優美


食譜:

薯仔      2個
(各150g咁上下)

生粉/粟粉/片粟粉   2湯匙

麵包糠    半碗

鹽   1/2茶匙

做法:

薯仔切粒粒再蒸30分鐘,然後先加鹽再壓成蓉



再加生粉/粟粉/片粟粉


加入麵包糠再撈勻,搓成糰


檯上放少少生粉或粟粉等等,再將薯仔糰壓平

用圓模吸出圓形,再用飲管吸眼睛

用隻小匙壓成咀形


有時間最好放入冰格雪2小時以上等佢定形先去煎、炸、氣炸、焗都得

再happy new year!哼



先睹為快及生活雜粹粹
 Pls Follow My IG
 https://instagram.com/aubrey_delicatessen

  大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾