2019年12月18日 星期三

你知道嗎?

你知道嗎?你不知道

你不知道 我亦不想講你知.........哈哈

近日手痕,聖誕節本身應該要焗薑餅呀、蛋糕呀咁

不過我連續多年焗薑餅都因為畫功太差無乜人理我

所以我唔再整,但又手痕覺得一定要搵d野焗下先開心

想起呢個蛋糕 gateau au chocolat (無串錯字人家法文來的)即係法式古典朱古力蛋糕

佢好香濃朱古力味、質感實而綿密

朱古力愛好者實喜歡,唔知點解我見到個蛋糕會諗起劉青雲(不是因為膚色呀),哈

佢莞要表面有個裂皮先係成功的



7吋

半甜朱古力   70g

牛油         55g

淡忌廉       65g

糖(A)        20g

蛋黃         3隻

低粉         20g

可可粉       40g

蛋白         3隻

糖(b)        60g

牛油同忌廉隔水煮熱,牛油溶後加入朱古力,輕力攪勻直到朱古力溶化後放涼




蛋黃加糖(A)打至淡黃色,篩入可可粉及低粉,然後加入朱古力漿打勻








蛋白加糖(b)打起,將蛋白與朱古力糊fold in





倒入模,放入預熱160度焗爐焗50分鐘,50分鐘後唔好即時出爐,靜置10分鐘才出爐



先睹為快及生活雜粹粹
Pls Follow My IG
https://instagram.com/aubrey_delicatessen

  大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾