2019年12月20日 星期五

重來

以玻璃曲奇來講…塊玻璃算好完美

Blog有些舊相片開始消失,所以有機會會將其中我鍾意既食譜重做(即是食老本)

重做後一定係進步版,呢個玻璃曲奇也如是,曲奇、粒果汁糖做到更好

其實呢…我要做200塊比教會,以我家陣既狀態真係要求上帝賜我能力

呢個聖誕可以考慮整來做小禮物吧

要整一定要整到最靚,哼

有多少愛 可以重來?(識唱一齊唱)


印模曲奇食譜 (約20件星星/心心曲奇)

牛油 100g

糖霜 60g

雞蛋 1隻

低筋麵粉 200g

泡打粉 2g

鹽 2g

果汁糖  10粒(我用fox's)

果汁糖用刀一開二,盡量唔好整太碎備用


室溫放軟牛油, 加入糖霜打至淡白色


分3次加入雞蛋, 直至蛋汁完全混入牛油糊便停手,不要過度打發

篩入低筋麵粉、鹽及泡打粉, 以切伴方法伴勻,


弄成糰放入凍格雪1小時以上取後後碌平, 用餅模印出曲奇再放上牛油紙準備焗





焗爐預熱160度放入焗曲奇餅,焗大約8分鐘曲奇成形後加入果汁糖


將焗爐轉為150度焗至果汁糖溶化便可以出爐



出爐後靜置放涼果汁糖凝結後先拎出

* 果汁糖可以不用壓得太碎, 否則會有很多汽泡的, 每粒果汁糖約分開一半就可以

* 曲奇可以印得厚一些, 效果會好一點

*用半粒糖就夠唔好貪心



先睹為快及生活雜粹粹
Pls Follow My IG
https://instagram.com/aubrey_delicatessen 

  大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾