2019年10月3日 星期四

唔係炸

腳傷未好,唔勞動得

但包包話想食媽咪食物,於是我點都整比佢

一直想整日式滑蛋吉列豬扒飯佢食,但你估我真係好鍾意炸野咩

即使我唔怕炸,都唔想佢食咁多油膩食物

咁點好?焗囉!就係焗囉!

焗既吉列豬可以一樣脆但唔肥膩仲好易整

講真我家陣唔可以企太耐,所以焗都係好方法

包包又食得開心,我又有滿足感~


食譜:

豬扒    2件-3件

麵粉      4-6湯匙

雞蛋    1隻

麵包糠   50g

鹽    少許

油    少許

汁料:

a.日本醬油或生抽  2湯匙

b.味醂     2湯匙

c.糖   1茶匙

d.鹽   1/4茶匙

e.水   300ml

f.粟粉     半茶匙

做法:

豬扒剁鬆再抹乾水,底面都灑上鹽

鹽唔使多因為有汁唔好咁鹹,灑鹽後就靜置10分鐘


先沾上麵粉


再沾上蛋漿


沾上麵包糠


將豬扒放上焗架上,再搽上一層油,薄薄的便可以

焗爐預熱220度,將豬扒放入焗爐焗15-20分鐘,反另一邊焗10分

焗好後切件備用


1 先爆香洋蔥,

2 將汁料a-f混合加入(1)


3.汁料煮滾後開始杰試味,如太鹹就加小小水、太甜可以加少少生抽


4.試味後加入兩隻略打勻既雞蛋唔好攪佢,轉細火至雞蛋開始凝固蓋上蓋熄火焗1分鐘就完成


*汁有時越煮會越濃味,所以加蛋前試下味,調較合適既味道



先睹為快及生活雜粹粹
 Pls Follow My IG
https://www.instagram.com/taisiu9_aubrey

/ 大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾