2019年10月11日 星期五

齊來摷雪櫃 3

繼續摷雪櫃篇

當落街變成一宗罪留晌屋企無可厚非,住深山既我深明呢個道理

好彩係我識煮,即使你困我晌屋內7日我仍可以自娛地煮

所以今星期都係寫摷雪櫃食譜,摷到雪櫃的盡頭都唔怕

今次係日式香煎藕片煮牛肉

火鍋牛肉片大多數用來火鍋、日式牛肉飯、牛肉卷等等,佢放冰格又可以保存

其實可以用來炒,今次加入香煎蓮藕片,蓮藕切片煎香係非常好食的

蓮藕片煎完再煮好入味又好香,我話比包包知係薯片,哈~蓮藕係可以存放,又可以煲湯炆煮

雖然呢個菜式唔算太吸引但勝在實用呢


食譜:

牛肉片    半磅

蓮藕    1條

大蔥    半條

調味

醬油或生抽     2茶匙

味醂    2茶匙

清酒   半湯匙

糖   1茶匙

鹽   1/4茶匙

水   半碗

做法:

牛肉片唔需要買太靚,靚牛肉片用來做火鍋或sukiyaki會較好

炒的買一般唔好太肥就可以

煮之前先灑上糖去撈勻再加少少醬油或生抽醃一醃便可以


大蔥切件


蓮藕切片再灑上生粉撈勻


將藕片煎香盛起備用


爆香牛肉同大蔥


將醬汁所有材料撈勻


倒入牛肉片中



最後加埋藕片煮滾就完成







先睹為快及生活雜粹粹
Pls Follow My IG
 https://www.instagram.com/taisiu9_aubrey

/ 大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾