2019年3月10日 星期日

Day 3@ 九州 (門司港)

第三日去門司港



前年去門司港因為要去海響館又去遊樂場無同包去鐵道記念館



今次係彌補返比佢,的確無去錯包包玩得好開心

有得自己試駕駛迷你火車、又有得玩模擬JR

佢覺得好開心,我有好感動感覺
每一次見到佢好開心我就會想喊

呢d迷你小火車係有動作要做,首先要take off再轉5波
回程停之前要轉返take off





得3部車,包玩足3次,有兩次daddy坐、一次我坐
我幾驚自己晌個車門click住行唔返出來,哈哈



 之後入去博物館又有d小店賣野




包就去玩模擬駕駛JR,望住個大mon要接乘客又有d動作跟住做
yen100 十分抵玩架



之後就去睇下火車,有唔同型號

可以上去坐下影下相


父子之背影



之後就週圍行


今次我好想食燒咖哩但好幾間比較出名都係星期二休息



去門司港海峽少不免同香蕉人影相


門司港海峽廣場香蕉人對住一間餐廳有海膽包

上次去我食過今次都繼續食

佢熱辣辣裡裡外外都有海膽好食呀


之後求其去一間餐廳求其食一個求其焗咖哩咁


之後就食埋雪糕


行去搭船去唐戶


其實好快到,5-10分鐘


上次有去呢個水族館今次唔入去

唔知點解包包好唔鍾意去水族館


目的地呢度

我有諗過不如去海中道公園唔去呢個,但要去鐵道記念館就順道去呢個

呢個係兒童機動遊樂場,轉比包咁大小朋友玩



我地一家三口不停玩呢d車仔


我細個時,爸爸會帶我去玩呢d入錢會郁既車仔

所以我亦不停比包包玩呢d遊戲

感覺自己好沉迷這些回憶,點解我話見到包開心自己想喊?

因為我會記起自己童年,會記起一個好盡力令我過得快樂的父親

寫到呢度又開始感觸





有室內遊戲的,但包包無玩到



玩完一輪又搭船返去坐車回博多,晚上又求其食一餐預備執行李去由布院了



先睹為快可以去我IG 



大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾