2019年3月10日 星期日

Day 2@九州 2019 (麵包超人館及天神)

第二日係麵包超人館同行天神

是咁的每一日行程都會有半日比包包遊玩,半日去行下街
去麵包超人館比包玩幾個鐘
之後佢又會陪大人行街幾個鐘咁
佢又好乖自己玩完就陪足我行幾個鐘,唔扭計唔叫累
所以好值得帶佢去玩

麵包超人館已經去過4次,其中一次晌大阪

地址:博多搭地鐵空港線 中洲川端站(2號出口)博多Riverain Mall






午餐晌度食,老實講都唔錯呀



包包係拉麵控,自己揀拉麵兒童餐




對於我當然有點....悶啦
不過呢個有樣好就係呢個mall入面有其他店鋪同家品
包有包玩,我就行家品店成個鐘咁囉!仲買幾個有田燒碗碟超開心

包今次只玩3個鐘就走,陪媽咪行街
搭巴士落天神先陪大少食朝聖


每次來呢個分店都覺得太少款

之前個男sales都幾唔nice

今次終於換了人,來了一個勁nice sales,實在買得開心





之後週圍行週圍睇

去行大丸,我對大丸有情意結

從前銅鑼灣的大丸係我同老豆每星期浦點…滿有回憶

幾乎每次去日本都入夫丸先安樂



買了一set碗碟外仲有對人工珍珠耳環

無錯!人工珍珠只係 yen3000

有不同大小,我個人好大隻所以要揀大粒d既

今年好hit珍珠,如果著黑色衫可以襯得到

要睇真人示範就去我IG啦

大丸附近有間‘久留米大砲豬骨拉麵,包包話要食拉麵

我第一次食呢間,一入去好大陣味



碗麵都唔錯呀!濃滑湯底配碗麵有類似餃子既餃子個皮好滑

片叉燒薄得來有肉味

麵質就普通,大少爺愛上佢!回程日去食另一分店兼買呢間杯麵回港送比朋友

每晚行完街都回博多買甜品


半日就攪成咁了


先睹為快及生活雜粹粹 Pls Follow My IG

大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾