2019年3月10日 星期日

Day 6 @九州 2019 (動物園、Aeon Mall)

來到第六日就開始有D情緒低落,快樂時光過得特別快咁就第六日

最後沖剌的一日、一諗到晚上又要執行李就……

不過呢一日行程都豐富的,包包跟大少食去動物園

我就自由行博多,又有幾小時自己行街真係好爽

而包包去動物園無我跟住都好爽,因為無人會依嘩鬼叫(我好驚動物的)

博多搭 58號巴士直達 福岡動物園

包包記得自己3歲時去過呢度


佢用簡單日文同小朋友交流,佢其實識小小日文同好有自信咁同人溝通






佢最鍾意餵動物,膽子實在比我大


另一邊箱的我就係遊走呢幾個Mall


呢度真係好好行


好開心獨遊 shopping mall


會合大少爺食午餐,去人形町今半

之前食過一次覺得價錢質素都唔錯於是一直想再食

記得網上訂定位,我早幾日book都好full



叫了個sukiyaki lunch set再加片Yen2000牛肉比包包

Set有前菜

你睇下佢d牛肉



有專人即場煮

正宗壽喜燒係落醬油再煮牛肉,並不是火鍋咁的



可以選擇加蛋與否


煮完後會再加蛋醬落鍋


做成滑蛋比你加飯食,真係好食到不得了


set可以加錢去加牛肉,加了大約yen1500一塊牛肉既比佢,再分兩片比佢

佢食晒成大碗飯後同我講:今日餐飯好好食呀




甜品仲有櫻花雪糕


午餐後搭303巴士去 Aeon Mall

去Aeon好攪笑?當去完就不能自拔


裡面有車仔比小朋友坐,個Mall咁大實在係恩物

小朋友坐得開心,家長又唔使捉馬騮

個mall又有玩具比小朋友任玩


第一時間去 ABC Mart 買鞋比個仔

日本Vans有特別款又齊碼又平一半咁滯,買了呢對


仲有呢對,佢有呀包咁大,甚至再大d size

買到波鞋款都好開心


今次來日本,我下決心要買大量口罩

包包有鼻敏感一有凍風、太焗、塵都會敏感

返學又怕有流感,加上佢係搭校車一個病就惹開

口罩太重要,香港搵代購買到男仔款式 Tomica口罩

佢唔會令耳仔唔舒服、又係 3D包肯帶,今次旅行佢肯帶口罩無比凍風吹鼻所以無病

佢有兩年去福岡都吹到個鼻發燒,所以今次我十級戒備一凍有風就比口罩佢帶當保暖

但去日本第六日我搵過藥房、百貨公司都搵唔到,終於晌 Aeon Mall內呢間兒童用品店買到


我一買買夠15包,當然送d比朋友仔女

但呀包都應該夠口罩帶了


行完後搭巴士回博多,上酒店放低物品就直接搭lift落酒店餐廳"驛"食炭燒串燒

來福岡幾炸都未食過因怕太大煙包會唔舒服

但酒店呢間有包房坐就一試

你睇下佢

不過…我建議大家出去博多站一帶食,因為呢間餐牌唔多選擇

個menu又無英文我用 google又翻釋唔到

豬肉得一款、其餘都係雞為主,無牛肉無海鮮的



沙律都不錯


大少爺最愛的雞皮同雞肝

雞皮燒得唔錯,雞肝都ok



雞腎都可以,佢唔會燒到太硬


雞翼非常好味,夠乾身又香又夠脆


燒豬肉就一般


雞軟骨串都ok


燒飯糰好好食,又香又脆又帶有醬油香


佢個滋味樣..........

之後就回酒店執行李,又再落藥房同買甜品







先睹為快及生活雜粹粹 Pls Follow My IG
  https://www.instagram.com/taisiu9_aubrey/


  大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾