2019年3月10日 星期日

Day 4 & 5 @九州 (由布院)

去由布院呢兩日都落雨,但都要感恩係去由布院日先落雨否則包包戶外活動就無法進行

當日好大雨,搭由布院列車去到後就即坐的士去今次旅館(別邸樹)

其實上次去由布院都想住但full晒,佢價錢唔算平但真係物有所值

加上細心服務係會令人有開心感覺






包包成日睇日本兒童節目先到人搭火車食便當,佢終於有得嘗試




這是Lobby


要行一條小路去房間,房間係一間一層既屋


我住:木蓮


裡面有個大廳同小偏廳,包包盡情走來走去未停過

房外風光


大床夠包包床頭睡到床尾


好鍾意佢自動感應開關燈


有埋微波爐比你reheat食物,酒店行12分鐘有間Aeon可以去買定消夜


每間房都有個室外溫泉,整天下大雨但晚上9pm後停雨都有出去浸過




室內的溫泉


臭包係我帶去,酒店唔包的!哈


7pm晚飯

當晚好大雨又凍,著住浴衣加木屐行小路出返去餐廳真的不容易

每間客房都有一間包房晚餐的


當晚的餐單

呢度比較特別係飯有得揀

有三文魚飯、燉牛肉飯、壽司等等比你選擇


先來前菜,已經轉了春日菜式所以前菜都係清新的


頭盤都係有剌身、一些清新蔬菜小點及一個杯裝的湯


當日落雨大論盡,無帶另一枝鏡頭影得唔太好


蓋物


呢個係用木燻住上的豐後牛及冠地雞配味噌汁

個牛肉軟滑得不能形容,加上木燻香實在好味


飯類我揀壽司


大少爺的燉牛肉飯


甜品


我另加yen3000比包包的兒童餐

yen3000包晚餐同早餐


晚餐後回房間,旅館有兒童DVD借

包包享受卡通片,我同大少爺可以安靜浸溫泉



浸過溫泉後一夜好眠朝早食早餐

早餐依然係獨立一間房


Day 5

早餐都精美啊!



睇到中間位置空了一個位置嗎?隻碟比我買了

好快會晌blog亮相呢


出到車站附近再行下就上車回博多


回到博多後上酒店再check in就又去Mark is

第一日未行夠


我自己行家品店及睇衫仲有睇書

包包同大少爺去睇玩具及去遊樂室


呢度反斗城無E5,天神電器店玩具部都無E5但居然比大少爺發現呢度有間電器店有

唉..........我見E5咁難找就買多個比佢

佢有代價的,就係今年唔開生日會喇!有呢兩個新幹線戰士就要滿足


遊樂室



之後我就晌呢度間迴轉壽司獨個兒食,因為大少爺同包包都唔食魚生的

呢度壽司比想像好,飯醋味剛好質感又好剌身都新鮮

仲有叫了一個湯 加埋呢餐就 Yen4000咁上下


吞拿魚三食




呢個大學芋就唔ok



行到天荒地老買夠就回博多了



先睹為快及生活雜粹粹 Pls Follow My IG



大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾