2018年1月25日 星期四

層層疊

農曆新年快到,晌蒸糕Bell未正式開始之時先來個凍糕
每年都研製個凍糕
因為正常由初一食糕食到初七眼都鯨埋時
凍糕做飯後甜品反而感覺無咁滯
一里通馬國明,只要學識最基本就可以無限變種
呢個係紅棗奶凍糕,無錯!紅棗榨汁出來個色唔係紅色

其實我之前做過熱紅棗糕,又做過紅棗卷,但做呢種凍糕第一次

味帶甘又帶香............咁囉

白色係奶層,我有加少少椰汁,但大家用全奶會好d

今日好忙長話短說呢


食譜:

紅棗層

紅棗  150g

水    400ml

糖    100g咁上下,其實多與少大家可以試味,我自己試到合適為標準,唔會度到好準

魚膠片  20g (如用魚膠粉用同一份量)

做法:

魚膠片冰水浸軟備用

紅棗浸水直至浸軟,紅棗連水放入攪拌機打爛


放入魚湯袋內榨出汁

*留意!榨出出來紅棗汁要去量下仲夠唔夠400ml,唔夠的話就加水

總之紅棗汁要足夠400ml,跟住就用中小火煲滾放糖及浸軟魚膠片

放涼備用


椰汁層或奶層

鮮奶 400ml
 (如整椰汁層就200ml奶+200ml椰漿)

糖    100g咁上下,其實多與少大家可以試味,我自己試到合適為標準,唔會度到好準

魚膠片  20g (如用魚膠粉用同一份量)

做法:

魚膠片冰水浸軟

奶加糖,座水整熱,直至糖溶便可以,加入魚膠片待溶化

放涼備用


將紅棗層放入盒雪至凝固、再放奶層如此類推

總之每一層要凝固先可以放另一層,直至最尾層後

就可以放入雪櫃再雪一至兩小時先食





大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

2 則留言:

  1. 凍糕又漂亮又可愛。我聯想到小熊貓。

    回覆刪除
  2. 你好呀,我想問每層雪幾耐先凝固架?

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾