2017年3月13日 星期一

菇…全部都係菇

近年我好少做曲奇,因為我唔太鍾意食

大少爺好喜歡曲奇,但坊間做得好既實在太多,買咪得囉

包包又唔太喜歡餅乾,唯一有推動力做就係做比我班主日學學生

但係我近年越來越忙,忙到有時間都只想放空自己

最後…一年都做唔到幾次

去旅行買了一個磨菇曲奇模,就係咁燃起我那條久違了既根...........

不過…即使做到曲奇但裝飾點辦呢?我最弱既就係手工

細個就比D長輩話我字唔靚、唔識畫畫

大個有D朋友知我畫畫唔叻就成日拎嚟笑,心諗:你識得晒所有嘢嗎?

做得唔好但會面對現實,做自己能夠應付既事

覺得咁樣做出來都唔係好差,好過我監粗嚟去畫吧

利申:我畫得最出神入化既係眼線,哼

曲奇有五花八門,但我覺得呢個食譜既牛油、糖、麵粉既比例好,容易搓勻之餘

即使用轆轆過麵糰都唔會變硬,所以就share多次咁囉




食譜:幾十塊,視乎你用乜模

牛油   100g

糖霜   60g

蛋液   45g

低筋麵粉   200g

泡打粉   1/2茶匙

鹽   少許

做法:

焗爐預熱160度

牛油放至微軟身就加入糖霜打呀打,打到變淡白色

蛋液分3次,3每次見好就收,一打均就加第二次
(打得耐會蛋、油分離)

低粉、鹽同泡打混合,分次篩入牛油中

輕手去拌勻,唔好大力直到如下圖咁上下就放入保鮮袋

再用轆轆平放入冰格冰30分鐘以上先印模


呢個食譜係零失敗,表面光滑但焗出來唔會好實

放入焗爐焗20分鐘,當然厚薄不同時間都不同




大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾