2017年3月6日 星期一

雜粹粹 @九州2017

我買好多野,但就唔想攤晒出來影相,碗碟更加要保留神祕

但我都想講下特別d既食物

今次去九州最開心係每日、幾乎每日都食到呢個海鹽牛油包

佢晌博多紫築出口既 Delifrance有售,佢好食到不得了

外層帶有鹹香既香脆,中間係空心,好食到不得了

呢個雪糕好好食,係雪糕

有朱古力味都好好食,總之一定要試下




呢個季節版黑糖麻糬雪糕真係無敵

麻糬包住雪糕,中間夾住黑糖,外層有黃豆粉 


大少爺話呢個牌子好hit

無錯!係大少爺話我知

跟住叫我買,仲要唔比我跟其他野一齊免稅去買,因為化妝品及藥免稅既話唔可以拆開

上到酒店就話叫我用,然後自己八掛又試下塊

我用完..........都唔知有乜特別咁囉


博多站好多便當店鋪,好味到不得了

點解便當都會好味?


呢個係我去由布院程車食既


酒店我住番呢間,叫做方便



我訂高級雙人房,床夠大、房唔算細

日本d酒店房偏細,所以我就訂大間既,大家做個參考吧



沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾