2024年7月2日 星期二

100小時@曼谷敗家篇


由於我同朋友都有仔女所以揀早上機就走

而且早去機場個好處係仲可以食多餐同將所有泰銖使晒先安樂


泰國BKK機場有個食街,但我都係入到機場先食

最後一餐都係揀 Pad thai,佢仲配炸雞

味道都唔錯而且唔貴


我真係好鍾意食Pad thai,有一晚路邊攤買都唔錯


機場買到 Pad thai味紫菜,不過就貴過出面少少


晌機場都要飲杯泰奶,今次少冰又少 50%甜


今次我要純珍珠,反而好味d


上機前一定要買芒果糯米飯回家

由於落機後我搭的士回家,好彩無變臭咋


老老實實,我食了4日芒果糯米飯

第一晚夜市唔好食、第二晚路邊檔抵食但唔太好食

反而機場呢個幾好


暹邏百麗宮下面個food court呢個最好食



零食…

我都唔知點解失控咁買,其實我唔比包包食太多

但又要買d返去比大少爺食,結果買咁多

其實有d係一pack幾包我拆開佢影,我覺得咁多零食都幾得人驚


重點想講呢個芒果糯米飯版本芒果乾

佢真係好似芒果糯米飯味,有埋椰漿同脆綠豆

但唔係間間big C都有,超市都搵唔到呢隻


佢真係好奀咕咕


咁邊間Big C有呢?就係呢間

大家要買就去呢間,而且呢間有好多其他分店無既食物

要一擊即中就去呢間吧

順帶一提…佢隔離有個小型夜市,無乜事都唔好去食!



最癲係唔知點解會晌泰國買化妝品,一來佢係好平,平到你覺得要買

加上朋友research有d好出名多人推介,咁又覺得無理由唔買

仲有蚊怕水同蛇粉、止喉痛噴劑等等


要買得抵就去呢間,佢真係癲平

同埋日日都有更平出現,好不可思議


其中最推介呢個mask,佢泰銖$29/1塊,即係大約 Hk$6

係韓國mask,佢效果好好用完好有光澤

仲有唔同功效,我試完一片後就買多幾十塊


呢枝眼線聽講好用,咁我當然去買啦

佢係平,個人來講但第二日試用後就覺得麻麻地

佢會一點點、一點點咁脫落,你久唔久就發現有幾點黑點晌眼肚位置


呢個髮膜好多人話好,佢晌7-11都有

泰銖$120/1枝,我只買一枝比我表姨,因為我唔需要用


晌化妝品方面,我唔識泰國化妝品,不過好多都介紹呢個牌子

我都有買唇膏同礦物粉,個礦物粉好幼細用來出街補妝都ok

大家去可以睇下有無適合自己,朋友話佢氣墊粉底都好用


7仔食物

好多YT勁推呢幾款,Um....個飯係幾好食但都幾辣

個飛碟三文治我只買吞拿魚同芝士火腿

吞拿魚係泰式味都幾好味,芝士火腿好普通而且芝士係芝士片唔係mozzarella cheese 

個米飯漢堡就……一貫泰式味道



三文治我揀牛角酥包,焗完後都幾酥鬆的


個間條袋係晌 NaRaYa買,即係以前蝴蝶袋

而家有唔同款布袋,不過大部份都好花碌碌

我就只喜歡呢個間條,所以只買一個

個彩虹掛飾晌翟道翟買,一見到就想要

個磨菇就晌 central world買的,大愛


今次晌泰國只食一次榴槤仲要係伏…


泰國遊記經已完畢多謝收看



沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾