2024年7月2日 星期二

100小時@曼谷 Day1

今次呢個曼谷遊無陽光海灘、無寺廟參觀、無上天下海、無包包父子份

只有我同朋友去me time旅程

好多年無去泰國,以前中學時期同兒時跟家人跟團去

一切都唔同晒,以前我去 central world係最大,但而家好多新商場仲好靚添

可惜始終都去唔晒呢…


落機第一時間去Terminal 21,好多人推介

佢最有特色係小店,有唔同類型小店行

但當日好肚餓就掛住食




第一餐好想食泰菜,當然係揀泰菜

本身想去另一間但比佢門口既肉蟹吸引


第一時間點蝦餅,好味


炸通菜 呢個好好食,我曾經晌香港泰菜店食過

呢度見到就必點啦


咖哩蟹,你order後佢會拎蟹比你揀

28泰銖 100g,呢碟1855泰銖



炸咸肉飯,佢個飯有香茅同椰汁去煮

呢個配搭都好好食


冬陰功

呢個我都幾鍾意,佢椰汁味反而少,其他香味就重d


炸蠔烙  呢個粉漿太多,感覺一般



見到好多食但太飽呢




跟住夜晚就去"喬德夜市"

由於太飽去到夜市只有食小食,呢間有排骨山同手抓海鮮都好出名


呢度有一半係市集有d似女人街

不過如果打算去翟度翟周末市集的話,可以唔使晌呢度買都得



食物方面,最好味係香蕉煎餅

至於其他可以一試但又唔好太大期望

如果鍾意食什麼炸蝎子、炸蟲等等呢度有,我當然無食啦



新鮮香蕉煎餅無得輸





我地有買呢度芒果糯米飯,但係呢…即係咁囉…


串燒不過不失得又無以前炭烤風味


之後朋友想按摩但已經收檔,我就好累返酒店休息



 

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾