2024年7月2日 星期二

100小時@曼谷 day2

第二日就去翟度翟,呢個係星期六、日先開

所以要去就要就時間,要好行d最好早d,正午去就會比較熱

我想講…曼谷涼過香港起碼無咁濕焗,熱得來乾爽d





好多手織店鋪


沿路都有餐廳但太部份無冷氣同埋好食、出名既一定要排隊


我鍾意呢對,不過無買…



呢個JJ Mall無乜必要就唔使去

除非想涼下冷氣或去下飲咖啡,佢裡面有food court,But.........你明啦啦啦



呢個Mall最開心係呢杯"美祿可可"超級好味

好開心


之後就去 新Mall "Emsphere"



呢個商場有d似 K11 Musea

裡面有d吸引餐廳都幾好行


見到呢個甜品,上年我晌日本食過

泰版焦糖味唔夠,但個custard比較輕身但個餅夠酥脆

價錢抵食,值得一試



I like it


我揀呢開餐廳係見到個蛋糕好吸引,佢仲有意粉食

呢間都係人氣餐廳,咁你去到留低電話同名,佢就會叫你幾多分鐘後返來

咁我就去行50分鐘返到去就有位




呢個辣海鮮意粉,好好味

佢連個藍貝都煮到剛剛好同juicy


朋友要呢個黑松露溫泉蛋闊麵


呢個 raspberry蛋糕就係我超想食

佢有士多啤梨、焦糖味等等


噢!裡面係有荔枝、raspberry果醬,同埋佢蛋糕好鬆軟唔太甜

再加埋d醬好好味呀


呢個商場個food court都好吸引,好多選擇









去完呢度我就去Big C掃貨




 

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾