2024年7月2日 星期二

100小時@曼谷Day 3

 第三日重點就係食buffet ,本身對buffet唔大興趣因為早幾年寫食評食得太多

但今次喜出望外

Copper Beyond Buffet(新店)

Central World 附近,行條天橋就到嘅 Gaysorn Amarin 商場的3樓

樓下就係LV cafe 好易認既商場



晌3樓




每人大約$550,大家可以去KKlook睇下同訂位

要早半個月訂的


自助餐可以揀唔同組合,價錢略有唔同
我哋早半個月前訂位楝最基本芝士龍蝦餐
每人有一隻焗龍蝦尾

至於任食部分

Part1
埸內有唔同counter,每個都有唔同款食物
職員分起一份份,喜歡就自己拎
(eg.)有生𧐢、刺身、燻澳洲牛肩、煙燻牛舌、煙燻豬肋排等


生蠔每份都有2隻,一隻 creamy、另一隻爽
唔重海水味但仍然好鮮甜















Part2 
係要order
每款都精緻送到你面前
都係任食任叫,食物水準好好

各款牛肉都好好食
熟食各款都唔錯,由其order 部分嘅熱食都好有水準







甜品最令人瘋狂,亦令本身唔會食太多甜嘅我都忍唔住
有個黃金鹹蛋流沙多士,係超級好食
芝士蛋糕都係非常之好味
當然仲有macaroons,雪糕等等

飲品有汽水、泰奶等等
值得一試㗎


最好味的芝士蛋糕


呢個可以skip


呢個好令人痴線!太好味喇


食完當然又行街,沿天橋就到 Central world



好多人鍾意 care bear




好多人買呢個籃,但我無買


行到咁上下一定要飲杯泰奶,呢間都係好受歡迎


我同朋友都叫呢個最多人揀既

orderd 少甜50%剛剛好,佢好飲加上減甜後味道真係好味

不呢個太多冰,好彩機場有飲到少甜同少冰版本更正


佢仲有呢種刨冰,我當然無食啦!不過見到咁大盤就影下


當日係泰國彩虹平權遊行日,好多人好熱情地跳舞

我覺得好好睇好熱鬧好開心呢


之後再沿橋行去暹邏百麗宮,行一陣就返去酒店按摩再行附近商場

下圖係資料圖片,我掛住睇巡遊都無乜影相









沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾