2021年7月9日 星期五

古惑雞

星期五都鍾意出下令人見到開心嘅post

本身想出另一款但怕影響大家個假期😂所以留返下星期

呢個古惑雞好好食,全靠...我晌donki買咗包日本炸雞粉,佢做出來味道同質感好似日本便利店炸雞

我係用雞柳去炸,出來都做juicy!當然係我識醃塊雞柳所以唔會變鞋底啦!哼~

呢隻粉做出來既脆皮都幾夠脆,當然炸食物油溫好重要

Anyway,大家週末愉快


食譜:

雞柳    2塊

蒜頭   2粒(磨蓉)

糖   2茶匙

鹽   2茶匙

生粉或片栗粉   適量

炸粉    1包

做法:

我好鍾意食雞柳肉,無論炒、焗、煎、炸都係用大塊雞柳

要佢唔變鞋底好容易

首先洗淨雞柳抹乾水,用刀大力一拍令佢略為扁身

然後切件,今次做炸雞所以就切大粒少少雞粒

先用糖撈勻佢靜置幾分鐘,就可以加鹽及蒜蓉撈勻

加上片栗粉或生粉撈勻醃佢2小時

如果我用來炒就會切片醃法都相同


donki買大約$12包


有教點整,不過最好要醃肉先,靠佢只會外皮有味裡面無味


跟指示開炸漿


放雞入去撈勻


炸至金黃色就done


 

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾