2021年7月7日 星期三

蒙著嘴說愛你

乾爆胡椒蝦

晌焫焫焫焫焫焫著天氣裡面,食返d焫焫焫焫焫焫著食物

就真係..So I say I love u,只有愛恆久不枯

呢個蝦最大好處係調味材料少但得到完美味道

黑椒可依個人吃辣程度去調教.........

有興趣話我知吧

#我同包包每次一入lift就會大唱焫焫焫焫焫焫著
#一睇就知我完全中了Mirror毒
#大少爺無入我老婆嫁了mirror群組_因為我惹到佢都愛上
#包包比我改了名做_姜陶😆
#我偏要當一粒姜糖
#大少爺係神徒



中蝦    10隻

洋蔥   半個

蒜頭   3粒(切片)

調味:

生抽   2茶匙

黑胡椒   半湯匙至一湯匙

酒   半湯匙

做法:

將蝦洗淨去腸抹乾身 煮之前撈一撈生粉


熱鑊熱油放蝦煎至兩邊金黃色(唔需要熟)


放入洋蔥及蒜片兜勻


加入黑胡椒、生抽兜勻



最後贊酒兜勻便完成


沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾