2021年2月1日 星期一

蒸糕Bell第三回…蘿蔔糕

呢個蘿蔔糕寫咁多年,每年都有成功留言

我最高峰整三十底送比朋友,今年只會整5底

呢底糕又香又帶有甜味,抵我…哼~

唔寫咁多有文字又有片,你想失敗都幾難

跟住做既都覺得好好食咁囉




鍾意既就入去睇片啦!睇完真係無乜機會會失敗的



蘿蔔糕

材料: 斤半裝  2底

粘米粉     300g 

澄麵粉或生粉   2湯匙 

鹽         半湯匙 

麻油       少許 

胡椒粉     少許 

臘腸  、 蝦米、瑤柱  隨意

(我用2條臘腸、少許臘肉、蝦米半碗、瑤柱 2粒)

白蘿蔔   3斤 =1815g (我做法係分成兩份,一半刨絲,一半切幼條,呢種質感較好)

水    12安士

蔥白粒    少許

做法:

臘腸、臘肉切粒、瑤柱浸軟身(留瑤柱水備用)


將蘿蔔一半切幼條、一半刨絲(刨絲時蘿蔔會出水,水份留起)


將粘米粉、澄麵粉或生粉、鹽、胡椒粉、麻油混合埋一齊加入水份



12安士既水

(我用浸瑤柱同蘿蔔水代替水份)


將蝦米、冬菇、瑤柱、臘腸、蔥白粒爆香,加入少許生抽同酒兜勻至出香味




蘿蔔絲同幼條用白鑊煮到半透明及軟身(大約幾分鐘)






加入臘味配其他配料

兜勻材料及蘿蔔,倒入粉漿開始用中慢火邊煮邊兜




直至你覺得漿同蘿蔔好重,重到開始拎唔起就可以熄火入糕模(糕模先搽油)



糕盤搽油分三次放入盤,每一次都壓實先放上第二層…等等



最後可以放上臘味做裝飾,蒸45分鐘便完成

*呢個食譜做到 1斤裝 1底,唔好問我整到幾多底,係要睇自己個盤既容量
最簡單方法:如果你個盤裝到600ml水份,即係一斤裝份量
900ml水就係斤半裝份量,如此類推,我唔會知你個盤幾大可以做幾多底




Follow and Subscribe YouTube: https://bit.ly/2Aa2c0R 










 

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾