2021年2月18日 星期四

初七啟市

是日初七人日,終於啟市喇

我都懶了好多日,除了吃喝玩樂就係休息,因為過年無晚市我都係夜晚要繼續煮

好!先晌人日祝大家生日快樂、萬壽無疆、身體健康、百毒不侵

生日點可以唔送隻雞比大家

呢個係古法鹽焗雞,佢真係要用啲鹽包住嚟焗

但係雖然佢唔係脆皮但呢個做法保持佢juicy而且容易掌握

我用更加方便嘅方法就係用焗爐焗

容易掌握時間又方便,仲焗埋火雞腎


食譜:

雞   1隻

鹽焗雞粉  適量

(因為過年藥材店無開,大家可以去藥材店買沙薑粉再加鹽,份量大約2茶匙沙薑粉配2湯匙鹽,總之夠搽勻隻雞便可以)

另備:

粗鹽   3.5包

八角   3粒

香葉  2片(bay leaves)

做法:

早一晚將雞搽滿鹽焗雞粉醃過夜

有時間的話就將雞風乾6小時,無時間可以skip

同埋記住天氣乾燥先好風乾隻雞,天氣潮濕就不見議

有d人會將隻雞唔封就咁放雪櫃等佢抽乾水,但我覺得接受唔到放隻唔封好生雞晌雪櫃



用牛油紙包好隻雞,唔好包太厚一層就最好,再用煮食棉麻繩綑好

棉麻繩晌$12店有售



粗鹽加入香料炒至微黃色,用大火不停炒其實都唔使好耐

呢個時間先將焗爐預熱 220度


炒至轉色就將大半份量盛起備用,但記住個煲底仍然要有層鹽



將雞放上去,我有放埋兩個火雞腎,將火雞腎用鹽焗雞粉搽勻醃過夜,整之前包起佢

再放埋入個煲度一齊焗就得




將預先盛起既鹽倒返入去完全封住隻雞


放入焗爐焗30分鐘,熄火後唔好開焗爐門由得佢晌裡面靜置30分鐘


拆開佢,你睇下佢幾多肉汁,將肉汁留起

再淋上雞度食好好味的



Follow and Subscribe YouTube: https://bit.ly/2Aa2c0R 

 

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾