2020年6月26日 星期五

再度重遇你

好耐冇整及寫過焗全雞
以前我都會用少少花巧嘅方法去醃隻雞然後焗
近來我鍾意呢個食法
就係最簡單用牛油、鹽同埋胡椒
然後喺側邊焗個蒜頭拌食
最重要個底墊菜蔬令隻雞唔會乾
而焗蒜頭令蒜頭糖分釋,面頭焦脆裡面軟糯又甜

隻雞真係好容易整,而且我唔鍾意落好多香草

好多人以為整西式嘅食譜就一定要落好多好多香草,但係我覺得香草如果過多其實係有跌打酒味

係焗嘅途中將蔬菜釋出嘅水份林返上隻雞,隻雞自然唔會乾而且個底墊咗蔬菜焗嘅時候會有濕氣令到隻雞比較Juicy


焗好蒜頭外脆肉軟,用來配雞肉食或搽麵包都超正




雞一隻(無論新鮮或冰鮮雞也可)

鹽   適量 (只需要搽勻隻雞便可以)

黑胡椒  少許

牛油     15g

蒜頭     2個

紅蘿蔔   1條

洋蔥     1大個

薯仔     2個



做法:

雞剪開一半壓平,最好剪走背脊條骨(我後補相片教大家)

搽上鹽、胡椒醃半日或過夜

蔬菜切件後鋪上焗盤,然後放隻雞上面,蒜頭切個個頂原個放晌盤邊,可以灑少許鹽及橄欖油


牛油切細粒鋪上雞面不同位置


焗爐預熱200度先封錫紙焗30分鐘,再打開錫紙焗20-30分鐘

每10分鐘就淋盤底菜汁上面,我就用一枝專for淋汁既 pump去pump汁上去



焗到隻雞上色滿意就可以出爐,自己睇顏色每個爐火力不同


有youtube、IG內有不同東西
Follow and Subscribe YouTube: https://bit.ly/2Aa2c0R 



沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾