2020年4月16日 星期四

漢堡神偷

陪包包過完生日,每一年佢生日都希望佢覺得幸福

事實昨日佢覺得好開心,雖然只係簡單地出尖沙咀食個午餐行一陣去埋誠品買書就走

但佢仍然樂在其中,有時真係要學習小朋友單純既開心

見到個仔開心就開心連我都變得簡單

疫情可能阻擋正常生活甚至覺得有規限,內心亦充滿不安

不過生活上又有感恩之處,我見到大家好努力去煮其實係好事

屋企唔能夠無住家飯,從前可以懶、得過且過,其實自己係可以煮得到又煮得好


今次寫"漢堡牛肉"大家好多人都會識整,但呢個係我拿手食物

佢唔係就咁用碎牛肉撈埋就係,佢係有彈性、有質感同埋唔會"鞋"既漢堡扒

當中有祕技

唔好問我點解要咁做、又唔好問我唔咁咁咁想咁咁咁得唔得?

你要做得到又做得好就跟住做吧

漢堡牛肉之外仲有日式醬汁做法,因為好多時就咁漢堡扒又有點乾淨淨

加個日式味道醬汁就又唔同d,重點係…佢唔難整,材料屋企大數都已有又唔使買多枝醬汁返來擺一世囉!哼~



食譜:

碎牛肉    300g

洋蔥   1/4個切粒

麵包糠    1/4碗

鮮奶     1/4碗

蛋黃   1個

鹽      1/2茶匙

漢堡牛肉做法:

將鮮奶加入麵包糠去浸


浸到麵包糠吸夠奶(如下圖)備用


碎牛肉加少少水撈勻


加鹽撈勻,再加蛋黃撈勻


加洋蔥粒


加入已浸好奶既麵包糠,再撈勻

順一個方向攪至少少起膠

 

放入保鮮袋中撻20下,成為下圖咁就可以放入雪櫃雪半個鐘

燒熱煎pan及油,將牛肉搓成圓形再壓扁成餅狀就轉中小火煎

如果整得太厚怕唔熟可以加少許水,再蓋上蓋焗煎幾分鐘便可以


醬汁做法:

番茄醬    3湯匙

味醂   1湯匙

醬油  1湯匙

水    50ml

片粟粉或生粉   1茶匙

以上材料撈勻備用

洋蔥粒隨意

炒香洋蔥粒 

所有醬汁材料放入小煲煮滾及微微杰身便完成

*用唔晒可以放入冰格,可保存兩星期



Follow and Subscribe YouTube: https://bit.ly/2Aa2c0R 


沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾