2020年4月8日 星期三

喔喔..喔..喔

雞尾包 chicken pat pat bun

我覺得要禁止自己update個page,實在update得太密

只要我密密整嘢食就會密密影相

然後又密密放上嚟

明明唔鍾意食港式麵包,但整完個菠蘿包後無奶油唔整埋個雞尾

但整港式包好有滿足感

即使唔算太鍾意食但做得到細細個就見開見慣嘅食物就會好開心

我諗我要發掘下另一d興趣

例如鏽下花、拉下二胡咁(睇慣我FB既都明白太認真就輸)

自己整係好味既,好彩我平日唔多食呢d麵包,佢好多牛油囉!

果d好驚牛油又嘰嘰gut gut既人就唔好食喇


食譜:8個(我用一半份量做4個)

高筋麵粉     250g

全蛋       15g

糖           45g

鹽            5g

鮮奶       160ml

牛油      20ml

酵母      3g

用麵包機,所有材料入機,用搓麵糰模式進行搓麵糰及發酵

*用手搓:將鹽及糖放盤底再放高粉、鮮奶(奶最好分幾次加入)、蛋液、酵母搓成糰

再撻至光滑

然後再加牛油再搓至光滑,撻到起薄膜便完成;放在溫暖處發酵至兩倍大


第一次發酵完成後就分成8份排氣,分成8份再靜署5分鐘



第一次發酵時就預備定餡料及面層

預備椰蓉:

椰絲   100g

糖  50g

牛油  30g

奶粉  1茶匙 (係烘焙店賣既奶粉,唔係嬰兒奶粉囉)

全蛋液   50g

將所有材料撈勻備用





面層脆條(打橫果條)

牛油   30g

糖  20g

低筋麵粉  3湯匙

牛油座溶,加入糖撈勻再加低粉



撈勻備用



放晒入唧袋備用

其實面果條橫條好難唧,我最後用手搓出來放上包面的


將麵糰轆成長型


唧入兩行餡料


再封口


封口向下進行第二次發酵 45分鐘至兩倍大


焗爐預熱180度

發酵後搽上蛋漿,再放上橫條灑上芝麻

放入焗爐焗10-15分鐘或呈金黃色




Follow and Subscribe YouTube: https://bit.ly/2Aa2c0R 






沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾