2020年4月1日 星期三

蛋丙


早晨呀!是日早餐:台式煎蛋餅

其實以前我整過另一款係要落豬油做出來有點酥

但好地地大家又應該唔會走去買豬油

今次呢款係另一款個皮帶點煙un

我加了 芝士、火腿、大量蔥當然仲有蛋,不過…如果用肉鬆就好食得多

容易做又好好食呀!

近來我開始每日都食早餐,以前我係好少食早餐既

而且早餐時間臭包未起身,可以獨享少少安靜時間,哼

今年旅行計劃一一決消只能夠自己煮整不同食物去食

每一日見到各國確診數字都會感到好煩惱,大家都要平安(少有的正經)


2020年 5月23日後補相片,肉鬆版







食譜:2-3件

低筋麵粉    100g

木薯粉    50g
(我用片粟粉即係太白粉都可以,鷹粟粉唔得、生粉都應該得)

水    170ml
(如果喜歡軟身少少可以加多10ml)

鹽   少許

雞蛋   2隻(一件一隻)

火腿、肉鬆、芝士等等 按自己喜歡配料

蔥    隨意
(我自己落好多,多到會口臭)

做法:

低粉、木薯粉加水、鹽撈勻,放入蔥

平底鑊加油開火燒熱再倒入粉漿,我用既方法係熄火將粉漿倒勻



如果開住火好容易會凝結,就無法去均勻咁落

要好食最重要唔好太厚,要薄身先好味

落完粉漿再開返中慢火,加入芝士




倒入蛋




火腿,其實有肉鬆最好唔使用火腿




趁佢軟身就要卷起,即係一成型要快手加材料再卷起



   卷好後就煎脆佢就可以上碟喇



Follow and Subscribe

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾