2018年3月29日 星期四

彩蛋

細個每一年爸爸都會買朱古力復活蛋比我

所以復活節我點都會買d朱古力比自己食

但近年我已經唔再愛朱古力仲有點怕,怕係怕一大塊咁食落口

少少做點綴我都仍然可以接受,所以今年整曲奇食

呢個係美式軟曲奇,一直都未整過

本身鍾意食軟曲奇以前都會去曲奇店買,但近年覺得曲奇店都唔合口味

所以經常睇下食譜睇下點整,但多數都好多好多糖份多到唔想整

見到呢個糖份可以減於是又整下咁囉!張相後面隻復活蛋係包包送比我的小手工



食譜:

牛油   100g

brown sugar 80g

雞蛋   半隻

鮮奶   1湯匙

中筋麵粉  150g

泡打粉   1/8茶匙

梳打粉  1/8茶匙

鹽     1/8茶匙

雲呢拿香油   少許

果仁    50g(可以用已烘焗杏仁或夏威夷果仁)

朱古力  50g

做法:

牛油加糖打至淡白色,分次加蛋、香油及牛奶再打勻




分三次篩入麵粉、鹽、泡打、梳打粉輕手拌勻,最後加入果仁及朱古力粒拌勻





放入雪櫃雪半小時或以上

焗爐預熱180度,將麵粉用湯匙放麵糰上牛油紙上再壓平


焗12-15分鐘後靜置於焗爐5分鐘便可以拎出放涼

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾