2018年3月27日 星期二

病後...

近來keep住睇中醫,中醫要我戒晒所有寒涼食物

就算生果都唔能夠食太多,所以食物要溫補為主

我頓時覺得晴天霹靂,不單止要同凍檸茶說再見,我最喜歡豆奶類、生果都有限制

甚至牛扒也要全熟時的確令我有唔知點好

不過都要面對現實,就睇多d食材資料

昨日好友提我可以整淮山乳鴿飯,但我又唔係好識點整又未食過

反而整呢個准山乳鴿鬆,用乳鴿肉炒淮山,淮山可以健脾而乳鴿可以為病後體虛作出幫助又平和

加上我同包包都喜歡食乳鴿呢個剛剛好

再加松子仁、蒜粒、薑、蔥粒去整實在又香又有益呢

包包放復活假喇!我又再開始忙,連個午餐都花時間過人呢


食譜:

乳鴿     一隻 

五香粉及鹽少許

豬肉碎    1/4碗 (由於一隻乳鴿肉有限所以我另加少許豬肉粒)

鮮淮山    1/4條(切粒)

蒜粒     1湯匙

蔥白粒    1湯匙

松子仁    隨意

調味

生抽    少許

酒      少許

糖      1茶匙

做法:

乳鴿先去頸去尾、再一開二清理內臟然後洗淨抹乾水,加少許鹽同五香粉醃



乳鴿煎香起肉切粒備用


鮮淮山粒蒸20分鐘備用

豬肉碎用少少生抽、糖、生粉、麻油撈勻


一切準備好就先爆香薑、蔥、蒜粒、再落豬肉兜勻

加入乳鴿及淮山粒,松子仁兜勻

加少許生抽、糖兜勻再贊酒,兜到乾身就可以上碟


一切準備好就先爆香薑、蔥、蒜粒、再落豬肉兜勻

加入乳鴿及淮山粒,松子仁兜勻

加少許生抽、糖兜勻再贊酒,兜到乾身就可以上碟





沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾