2018年4月1日 星期日

防病防菌的八招

有時我望住包包就會回想佢 BB 時,照顧佢好容易只需要餵奶、掃風、換片 佢極其量出現皮膚敏感一段小日子,見佢又紅又大撻當時真係好肉赤又唔知點 幫佢,但感恩醫生當時叫佢轉食雀巢®超級兒童能恩®奶粉 (https://goo.gl/N2CrtE),佢轉食一星期後皮膚好返之餘仲無再返發, 早知就一早幫佢防敏,咁佢就唔駛辛苦咁耐啦!



 
所以我好注重防敏,即使佢而家都差不多四歲,我會盡力 keep 住佢腸胃好感恩 皮膚無乜大問題,但防敏防患病係家長不停要做的事
近日天氣時冷時暖又時乾時濕流感又爆發做家長好難唔擔心,但擔心又唔代表唔會發生,包包入K1後幾乎每月一小病,所以我近日開始努力幫佢維持健康,以下集合了一個對付敏感或病菌的小措施

1.BB 階段有皮膚敏感或便便唔太好,可以考慮轉pHF水解蛋白奶粉,因為有些奶粉當中含有大分子牛奶蛋白會增加敏感風險

2.BB 食固體時唔好餵佢食有激素食物,例如…雞肉,一定要揀有機雞肉直到一歲先再試其他品種

3.秋冬天盡量減少飲去濕湯,要由身體同保濕,食多d潤肺食物因為肺熱都會對皮膚有影響的

4.當小朋友有感冒或傷風時,除了補充維他命之外,仲可以晚上浸腳;浸腳可以令人安睡之外,外感時加幾片薑去浸腳浸到少許出汗係可以驅走身體同寒氣的

5.鼻敏感要早晚用生理鹽水洗鼻、開空氣清新機、而且每晚最好幫床鋪除塵,天氣乾燥時鼻敏感人士最容易鼻塞,除了洗鼻外仲可以放個加濕器

6.每天曬太陽,自從包包不停病後,只要有陽光我都帶佢落樓下花園玩,令佢每日吸收維他命 D


7.每逢小朋友出汗後要抺乾汗水,否則好容易"攝"親的

8.搭校車一定要帶口罩,學校流感高峰期會勤於消毒或令空氣流通,但校車小朋友密集困晌車上又唔會點開車窗,夏天又只開冷氣,只要有一個小朋友病就成車菌了

以上8項都係我努力做中,當然要病都擋不了但至少唔係完全無防範呢

各位家長一同努力喔

#資料由雀巢防敏1000天計劃贊助 #防病防菌的八招

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾