2018年2月27日 星期二

圓圓

貶下眼農曆新年都好快就過,今日初十二過幾日就元宵節

每年年宵節前幾日我情緒或心情就會自動有失落感

元宵節就係我爸"星星忌"每一年我都會有d傷感

不過人總係要向前望,我覺得唔可以因為咁而意志消沉

最好方法就係:面對

最好面對方法就係出個元宵食譜,哼

元宵大家都會想起湯圓,剛過去新年每逢同朋友食飯無論晌我家定係出面食都係食湯圓

但今次係做一道客家菜式"鹹湯圓",我唔係客家人唔知係點但我憑自己想像做出一個湯底

再自己搓湯圓做出來大少爺同包包都鍾意證明成功啦啦啦


食譜:

蝦米     半碗

鮮冬菇    4隻切片

瘦肉    $20切絲

菜     適量(可以選擇白菜、娃娃菜等)

雞湯     750ml

油蔥酥、菜甫粒、芫茜等       隨意

糯米粉   100g (可以做20粒)

暖水  80ml

紅麴粉    少許

做法:

瘦肉切絲再用少少糖及鹽、生粉少許撈勻


蝦米浸軟


冬菇我用鮮冬菇,大家都可以用乾貨


雞湯滾後放蝦米、瘦肉及冬菇

如果用盒裝雞湯就加多少少水否則好鹹

滾大約半個鐘


最後先放菜 然後試味,如果覺得唔夠鹹就加鹽


再滾起時就放湯圓,湯圓浮起時滾多兩分鐘便完成

食時可以隨意加少少芫茜、油蔥酥、菜甫粒


湯圓係自己搓無餡的,我整了紅色同白色

白色忘記影相,其實步驟一樣

糯米粉加大約80ml暖水,用暖水質感係最好

水要慢慢分次加,因為每隻粉受水都唔同
(如果你覺得濕就補少少糯米粉,如果太乾就補水)

搓成糰後就可以搓圓做湯圓,下圖係加了紅麴粉做紅色的







沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾