2018年2月21日 星期三

啟市

大家新年快樂、身體健康~

話咁快就啟市喇!其實我想休息多幾日不過之後日日會有朋友上我家

我會忙過今日於是乎我就決定今日出篇文啦啦啦

呢幾日新年假期都係忙於吃喝玩樂食同買,昨晚先再煮飯

包包終於要再食住家飯

過年期間我好想食臭豆腐,但係搵唔到而我又無勇氣出旺角(怕太多人)

突然諗起之前睇過有個豆腐食譜用麥片包住豆腐去煎,諗諗下不如加埋紫菜啦

加紫菜後會多一份香味咁就當佢臭豆腐咁食,我仲加甜醬辣醬食落真係幾分似

而且仲係健康菜式,今年我開始做運動之餘仲會發掘d健康但唔悶菜式呢!哼



食譜:

硬豆腐   1-2件

雞蛋     1隻

麥片     半碗

紫菜絲  1/4碗

做法

將豆腐用隻碟盛起,然後面層放上重物一小時至兩小時,將豆腐水份壓出後索乾水份


麥片同紫菜


撈勻,紫菜絲最好剪碎d


豆腐沾上蛋漿


將豆腐沾上麥片同紫菜後就可以煎,煎至金帶色仲會帶微脆呢

食之時加辣醬同甜醬就更似臭豆腐(你懂的)


都放下新年相片啦

初一去海景軒飲茶,隻乳鴿同灌湯餃好好食


初二休息一天,初三大團拜再加自煮開年飯


初四最後一擊先落樓下睇醒獅

再去怡東軒飲茶、再行街、再食tea、再買相機比包包







大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾