2018年2月6日 星期二

蒸糕bell最終回....蘿蔔糕

又到蒸蘿蔔糕時候,每年都大量生產每年用同一食譜

呢個食譜用了近十年可以話零失敗,除了上年我重感冒其中三底失敗了

我好鍾意食自己整蘿蔔糕,朋友大部份有99%都喜歡,所以就繼續整落去囉







材料:三斤

粘米粉    300g

澄麵或粟粉     2湯匙

鹽         2茶匙至半湯匙

麻油    少許

胡椒粉   少許

臘腸  、 蝦米、瑤柱、冬菇   隨意

白蘿蔔   3斤 =1815g (我做法係分成兩份,一半刨絲,一半切幼條,呢種質感較好)

水    12安士 (我用浸瑤柱水同蘿蔔水代替)

蔥白粒    少許

做法:

將蘿蔔一半切幼條、一半刨絲(刨絲時蘿蔔會出水,水份留起)



將粘米粉、粟粉、鹽、胡椒粉、麻油混合埋一齊加入水份



12安士既水

(我用浸瑤柱同蘿蔔水代替水份)





臘腸、切粒後加入蝦米、瑤柱蔥白粒爆香,加入少許生抽同酒兜勻至出香味






蘿蔔絲同幼條用白鑊煮到半透明及軟身(大約幾分鐘)


加入臘味配其他配料兜勻再倒入粉漿



開始用中慢火邊煮邊兜煮到重身,感覺就快拎唔起隻鑊剷既感覺就OK

可以熄火入糕模(糕模先搽油)


分三次放,每一次都壓實先放上第二層…等等,最後可以放上臘味做裝飾蒸45-60分鐘


3)蘿蔔絲加粉漿時,

*倒入糕盤時要分幾次,每次倒入時要輕輕壓實,完成品就唔會鬆散



沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾