2017年8月3日 星期四

光復了

早兩日壞電腦,係突然壞然後我乜都做唔到

近年用慣電話或ipad睇嘢嘅我,呢一刻先發覺電腦都仍然好重要

因為無電腦我執唔到相、寫唔到文,一下子停下來有空虛感覺

原來我個人已經去到唔停得,一停一來就會感覺無所事事

幸好,一晚部電腦重回我身邊,好似久別重逢一樣咁可貴

今早即刻update個食譜,韓式翠玉瓜餅

瓜類中我喜歡翠玉瓜,無論味道同質感都喜歡

但翠玉瓜除了炒乜乜同炒物物外好似無乜選擇

但呢個韓式翠玉瓜餅味道多一份層次再加埋個沾汁好好食

望落清清地,但食落真係唔錯!



食譜:在台北的韓國餐桌

翠玉瓜    1條

雞蛋   1隻

麵粉   30g

做法:

翠玉瓜切件,灑上鹽靜置10分鐘等佢出水珠就可以沖洗然後抹乾水

*否則煎時會出水


先沾上麵粉


再沾上蛋液就可以煎,用中火煎香佢就可以

沾汁:

醬油   2茶匙

白醋   1茶匙

糖   1茶匙

熱水  1茶匙

辣椒粉   隨意

以上材料撈勻就done




大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾