2017年8月4日 星期五

飄飄

又到最開心星期五,今星期比較得閒所以都叫做無咁累

不停諗星期六、日family day有乜節目,好想帶包包去公園但唔想佢中暑

好想帶佢落樓下游水但泳池d水曬到似打邊爐

乜都未諗到但就諗到個食譜

話說 日本recolte sponsor我一系列小家電,昨晚試用BBQ爐時發現

個易潔盤可以做呢個疏乎厘鬆餅,因為我一直用鑄鐵鍋整呢個有d冒險

呢個係前年我一家三口去台北時食過味道,超好味但香港又食唔到

今次比我搵到個食譜,原來好容易咋,但幾樣材料同步驟之嘛

呢個直頭一定要試,好好食,哼

那種輕柔如水清澈...質感,令我心寧回復恬靜~哈哈


食譜:MissQ My Little Kitchen改編

蛋黃      1隻
蛋白      1隻
低筋麵粉  15g
牛奶      10cc
鹽        少許
砂糖      20g
泡打粉    1g
牛油      少許

水      2湯匙

做法

將奶同蛋黃打勻


篩入鹽、低粉、泡打粉輕手攪勻


打蛋白加糖打起


輕力 fold in


牛油放落易潔平底鑊,記得要用小火




將蛋糊放入平底鑊中,可以晌面加多少少做得更鬆厚

兩湯匙水沿鍋邊倒下


蓋上鍋蓋,靜置4-5分鐘(記得一定要用細火)


煎完一面再煎另一面便完成,可以加楓糖漿、忌廉等等一齊食





大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾