2017年8月11日 星期五

下一站:太子

今日Happy Friday,一定要出個happy 食譜

本身我午餐只會食藜麥,但今日好想食意粉,整意粉包包又食得

於是我就煮一扎意粉分兩份,一份包包食、一份我食

我自己就整明太子蟹肉忌廉意粉,呢個係晌某一間台式cafe我常叫

老實講我好鍾意食anchovy、明太子、梅香鹹魚呢類咸過死海又帶點鮮味食物,哈

久唔久就買明太子返屋企食,但大少爺見到成條魚春咁就歧視我呢




解肉邊度來?我買了一大pack日本皇帝蟹腳,一pack$200唔使但都幾多

帶有鮮味,但係...........


d肉得少少咁


先煮定意粉過冷河

然後就用 1:1:1 淡忌廉、鮮奶、雞湯

我一人份量用 所有都係用50ml

先用半湯匙麵粉炒一炒d蟹肉,然後就加入淡忌廉、奶、雞湯煮滾、直到開始杰身


放意粉入去兜勻


最後放一半份量明太子(半條)去撈勻個意粉

另一半就放上意粉上,明太子唔能夠煮太耐,即使撈意粉都只可以熄火去撈呢




大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾