2007年2月5日 星期一

Hero


曾經不下數十次想晌自已blog內寫你
想寫你既型、寫你有幾潮、寫你幾咁叻
寫你幾咁錫我、寫你既品味、寫你既威水史
寫你既識食、寫你貪靚、寫你偷食我既薯片唔認
每次眼淚矇了雙眼而寫唔出,我並不如外人想像般開朗
只係我遺傳你大情大性既性格
2月6號係我人生最討厭既日子
2001年既2月5號我最後同你對話、翌日2月6號你就離開
爸爸 .....從此我同你不能再呼吸同一天空下既空氣!
原來我眼中既Hero有離開我既一日
You'll be in my heart
Yes, you'll be in my heart

Now and forever more.................

               
此篇不設回應,請見諒!!!


沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾