2007年2月16日 星期五

新年準備


年廿九喇!剛好蒸多底糕,聽日整團年飯呢
全盒、利是都已經準備好喇!
下面呢隻朱古力係我最愛?每逢聖誕、新年百佳先有得賣
平時只有晌各地既機場duty free先買到,仲要$90一盒(唔同國家唔同包裝)
但過年$79.9有兩盒 ,300g一盒
             
香滑黑朱古力包著軟滑既榛子軟心朱古力
                                  
裡面有張紙條有唔同語言,每粒內容都唔同,呢粒係........
In dreams, as love, all is possible        
                                                         
我既全盒,由第一年同大少爺同居至結婚都用呢個全盒



                       
有Baci,樂家杏仁糖、傳統白兔糖、瑞士糖
           
第二層糖冬瓜、糖椰角
                                 
                                                        

唔同面額利是
大少爺要派開工利是比下屬,中間最醜樣【喜】字利是封係開工利是
其餘要派唔多,因為朋友多數已結婚、大多未有仔女
不過呢度都只係少部份,仲有好多封無出鏡呢!



34 則留言:


  1. 第一年派利是, 連全盒都未買........

    回覆刪除

  2. 新 年 快 樂  !     

    回覆刪除

  3. 菇奶奶 我未結婚一齊住已經買全盒、已經學人辦年貨

    回覆刪除

  4. 新 年 快 樂  !     

    回覆刪除

  5. 大少奶~~個全盒好cute ar.....我好喜歡 mickey mouse~~~ d mickey 利是可否俾我..haha.... kung 喜發財~~龍馬精神~~~

    回覆刪除

  6. 我岩岩都封左d利是, 不過無乜心機封, 因為好肉赤

    回覆刪除

  7. 大少奶, 我第一次留言~ 睇到呢個post果陣我arm arm 食緊Baci呀!! 尋日響屈臣氏買左兩條筒莊ge,$ 30,好抵! 我見到屈臣氏$28一盒,around 200g,係咪你買果盒大盒d架? 我都好鍾意食呢隻朱古力, 我諗住儲晒d紙佢呀!

    回覆刪除
  8. 我得番聽日一日, 要洗邋遢, 買"大大盒 一舊舊 軟林林 好多豆o個d" 要辦年貨, 要買年花, 要食團年飯, 要執屋洗衫....  都唔知做得邊樣呀 hee hee hee! 本來, 我都好想今年辦得好好睇睇架....你知啦, 話哂呢個係師奶身份象徵, 我至恨架嘛!

    回覆刪除

  9. 祝大家新年发大财;万事如意;心想事成;身休健康;美梦成真

    回覆刪除

  10. d利事有無少左我個封嫁???? 新年祝你同大少爺..笑口常開~ 身體健康 大少奶你就....繼續發揮大少奶本色, blog價繼續升升升!!

    回覆刪除

  11. honey 賀年食品群英會 召集人,卒之都交齊晒功課啦 ~~~ yeah yeah ~~~  

    回覆刪除

  12. 記得留封俾劉小姐喎....預祝妳身年行大運...身體健康 財神到啦!

    回覆刪除
  13. 幫到人等於幫到自己大家要開開心心,反對任何人抄人家答案作為自己答案,希望大家知識日日增~2007年2月17日 凌晨12:19


    咁快整好哂啦,我都係今晚先開始整,大少奶快手快腳,一個字形容【勁】

    回覆刪除

  14. 大少奶~ 我都係最鍾意呢隻朱古力~ 一見出現就大量入貨~ 無得彈呀 ....

    回覆刪除

  15. 我就用各大機構的利士封呀  

    回覆刪除

  16. 你D利士封好靚呀 呵

    回覆刪除

  17. 我好鍾意個全盒呀

    回覆刪除

  18. 介紹呢隻朱古力咁好味 我都要買黎送比人

    回覆刪除

  19. 大少奶, 我今日都開始封利是! 都唔知點解, 明明去避年都要派利是?!

    回覆刪除

  20. 哇~~好多利是派 祝: 大少奶大少爺  新年愉快 吉祥如意  

    回覆刪除

  21. 祝 你 地 恭喜發財、 身體健康 、 新春愉快 。

    回覆刪除
  22. 世紀王紅影月2007年2月17日 凌晨4:44


    恭祝各位: 事事順利, 心想事成, 身體健康.... 男網友財色兼收, 女網友就終身美麗, 另一半聽教聽話. ^^ 

    回覆刪除

  23. 好多利是耶 ~~~~

    回覆刪除

  24. 但我晌屈臣氏買都只係$28/盒咋喎~

    回覆刪除

  25. jeman 我買300g包裝既

    回覆刪除

  26. 大少奶, 我未結婚係唔係有利是收ga??  多謝晒!! 我媽媽都好喜歡吃Baci, 不過佢怕肥冇買lu~~~

    回覆刪除

  27. 講到呢款朱古力咁好味,我都要試吓買嚟食la,因我都好鍾意食朱古力由其是黑的.
    祝大少奶及大少爺豬年行大運~心想事成~身體健康!!!

    回覆刪除

  28. 全盒好耐無出現在我家了 ~~  

    回覆刪除

  29. 我屋企都有好多年無擺全盒, 因為父母大人呢幾年的新年都係去旅行, 得我自己一個看屋.  而今年,雖然佢地同我一齊看屋, 但無人來拜年的關係, 所以都係無擺全盒. 全屋只係擺左盆水仙.

    回覆刪除

  30. sorry, 係g唔係ml~

    回覆刪除

  31. 我睇過喇, 300ml係屈臣氏真係賣$28/盒咋~ 去入貨啦~

    回覆刪除

  32. 呢隻朱古力幾年前都係得禁區入面有得買 點知而家就周圍都有啦

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾