2007年2月9日 星期五

又食又拎的午餐


晌舅父、母眼中我係被寵壞又唔識照顧自已既
所以每次去舅父屋企佢哋都會問我想食乜、然後整比我食
舅母更加會整多啲比我帶返屋企
琴日我就事先講想食粥、炒米粉、同腐皮卷
舅母就整比我、仲有得帶返屋企添!次次都又食又拎架!
琴晚食完個A-1把鬼下午茶做晚餐
今朝好肚餓,就早咗 食午餐喇
↓My set lunch


↓舅母親手包既腐皮卷、好好味架!

↓舅母整既炒米粉

↓琴晚學"秋香珍妮仔"煲既紅棗雪耳蓮子糖水

聽日約了忌廉bun小姐食 
Jw Marriott   既lunch buffet
希望唔會就係同之前去一樣款式啦!
因為差唔多次次一樣,雖然好味但無新意呢!

23 則留言:


  1. 終於都第一拉

    回覆刪除

  2. 真係好早食午餐wor. 大少奶, 點解唔生個少爺仔玩下? 你會好開心架

    回覆刪除

  3. 大少奶 ~~ 你舅母同你一樣  整o既o野好吸引 我好鍾意你舅母o既炒米粉阿 一看就覺得好好食呢 腐竹卷讓我想起媽媽新年都會整呢 突然覺得聞到香味拉 你o既糖水都好有水準呢 最適合依家喉嚨發炎o既我阿

    回覆刪除

  4. 腐皮卷..........好味  e......大少奶, 你呢個係唔係brunch 來嫁 其實你好識照顧人呀......你照顧大少爺好得喎 我估你鍾意响長輩面前嗲嗲 啦

    回覆刪除

  5. 我仲未吃lunch呀! 看見你那些米粉同糖水,我要飛入廚房找嘢食!

    回覆刪除

  6. honey 你個紅棗雪耳蓮子糖水好足料喎 ~ 睇見都好滋潤! 我次次返娘家食飯都係又食又拎架,好高興 ~

    回覆刪除

  7. 腐皮卷... 我至愛呀!!!!!!  我又要食!!

    回覆刪除

  8. 嘩..好似好好食wow....係呢..大少奶腐皮卷點做..教o下我啦!

    回覆刪除

  9. 腐皮卷好好味架!我都好想食呀!

    回覆刪除

  10. 我都想食腐皮卷

    回覆刪除

  11. 有D題外話問, 明成王后今日話肚子裏的是等4胎,我數,第一胎小產,等二胎病死, 那有第三胎,我係唔係睇少咗D????

    回覆刪除
  12. 海膽頭,燈膽頭 & 意粉仔2007年2月9日 下午6:02


    你舅母好好呀

    回覆刪除

  13. 大少奶, 真係唔好意思令你掛心! 先家製既野,健康又好味!

    回覆刪除

  14. 大少奶係眾人偶像, 咁會被人寵壞咩都唔識呀 ! 不過唔好講佢地知....你要繼續又食又拎.....

    回覆刪除

  15. 大少奶, 你下次整多啲野比舅母食, 佢一定好開心!!!

    回覆刪除

  16. 我今睇到字睇唔到圖 而家睇番~~ 我覺得...好似親眼見到名星咁啊~

    回覆刪除

  17. 點解你成日都去食Buffet嘅?

    回覆刪除

  18. 咪好囉!!!係香港總算有人照顧 你嘛!!! 有屋企人錫~~係好warm好幸福 架!!!

    回覆刪除

  19. 蜜碼 我自已都未定性,我驚自已忍唔住會經常諗計整古自已個仔 攪到佢精神衰弱 流浪影子 舅母廚藝比我出色得多 GG 係呀!發覺晌長輩面前扮乜都唔識就有著數 起碼多d好野食 細細粒 你找到嗎? 笨 B 媽媽 Darling,有得食又有得拎係人生一大快事 YanYan4小咪 食晒喇! 酸梅 我都唔知係舅母整比我食既 cherry 係呀!真係超好味 lotaitai 係喎!王后而家先第三胎,我諗譯錯左 海膽頭 舅母真係好好架 Cindy 舅母整野好好味 GG 因為你識得我遲喇!我以前好似一張白紙乜都呃識 minicorgie 我都係咁諗 Bagel 係呀!so yummy... Gloria 諗唔到食乜就食buffet囉 vanlily 有無咁誇張? 阿愛 舅父母好好人架!佢屋企真係好warm  

    回覆刪除

  20. 大少奶, 我幾時整過呢個糖水呀! 我唔記得~~~~ 嘻嘻哈哈! 我而家煮過菠蘿煮左成個鐘頭.....隻手軟晒啦......用食條腐皮卷先!  

    回覆刪除

  21. 賣相唔錯 魚仔碟好美啊~ 你 舅父舅母 好踢你

    回覆刪除

  22. 真係好正 ~~~ 好味呀 !!

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾