2007年2月16日 星期五

食足五餐南乳齋


先前一個post問過大家支竹唔炸得唔得?收集意見後...........
我決定,焗完後再用熱水浸
就又一大發現,支竹唔需要油炸啊!放入焗爐就可以喇!
我炆到好大煲,得兩個人整一大煲食足五餐都仲得啊呢!
我唔食冬菇、金針、雲耳呢類食物,所以我只用自已鍾意配料




材料,還有粉絲無影到呢

   <----焗之前 
                   焗完再浸熱水後--->   
                                                                             


20 則留言:


  1. 大少奶!! 加油呀!!

    回覆刪除

  2. 大少奶 ~~  焗  似乎得哦 顏色都好靓呢 都話你應該發揮你o既創意羅 期待你o既炆齋

    回覆刪除

  3. 大少奶 你好叻呀

    回覆刪除

  4. 很期待你的製成品呀! 我一陣再來看看先....cu

    回覆刪除

  5. 大少奶~ 等我冬菇唱首歌過你聽啊~~~ 賣懶~賣懶~賣到年三十晚~ 希望你新既一年唔好再 好食懶非喇~

    回覆刪除

  6. 祝您豬年行好運、不勞而獲、財色兼收呀!!

    回覆刪除
  7. YanYan4小咪 你都要加油啊 流浪影子 炆好喇!呢個你食得呢 Asuka 多謝 Moggie& 黑頭BB you're welcome Vanlily 冬菇…多謝你唱歌我聽 不過,做大少奶一定要好食懶非先稱職架

    回覆刪除

  8. Pretty Secret
     
    好呀!成你貴言

    回覆刪除

  9. 大少奶, 好好樣連一個中國傳統的菜餚都比你擺設到有歐陸風味! 

    回覆刪除
  10. 支竹......又係我 .....鮮支竹(唔炸嘅)用來打邊爐都好好味 預祝大少奶 & 大少爺 年身體健康, 開開心心  

    回覆刪除

  11. 顏色很美 請收下 賀年咭 吧。

    回覆刪除

  12. 好靚好好味! 我在這裡都feel到有幾正呀! 等我下次試下煮先!  妳帶咗好多落廚靈感比我呀! thank you!  我和我老公都要多謝您呵! 祝豬年行好運! 珠光寶氣, 衣食豐足!

    回覆刪除

  13. 咦, good idea! 焗唔會咁油淋淋... 不過, 如果唔係炸,可以唔駛用熱水浸吧? 凍水浸會否爽口d?

    回覆刪除

  14. 大少奶: 係唔係可以再加多少少南乳? 我係度祝你2公婆, 財源滾滾來, 最緊要大家都身體健康!!!

    回覆刪除
  15. 幫到人等於幫到自己大家要開開心心,反對任何人抄人家答案作為自己答案,希望大家知識日日增~2007年2月17日 凌晨12:14


    明天又有新野食,我老婆叫我再多謝你,如果唔係佢就冇好野食

    回覆刪除

  16. 大少奶, 團年仲有咩餸呀, 加多雙筷好喎~~  

    回覆刪除

  17. 大少奶好野喎!又一健康推介呀下!

    回覆刪除

  18. mother大人話 ~ 你可以加山根 而支竹只要浸耐D就OK

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾