2007年2月2日 星期五

被遺忘的【噢!蟬】


其實呢支按摩棒係我送比大少爺既禮物
我絕少用既~
可能早幾日辦年貨週圍走又陪大少爺家人週圍去覺得好攰
晏晝就拎出來試,,原來好好用
佢識發熱所以按既時候好舒服
佢其實好重但當時個售貨員話重按落似人手按摩,原來係真既
不過…佢有個功能叫"負離子",我唔知係做乜,放上頭髮都又唔見佢會直
按完覺得膊頭鬆晒,好舒服
買既候$998,但而家應該會平啲,如果考慮買按摩器不妨考慮下
我好少介紹物品,但呢支的確幾好
PS.我仲未諗到情人節禮物呀!大家有乜建議呢?分享下好喎!
↓個士多啤梨係令佢上鏡 cutie啲








沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾