2007年2月7日 星期三

格言與宗旨


Good morning
今日早起身準備食完早餐就去銀行唱錢
分part I &part II去做,因為希望做完part I返屋企睇【明成皇后】
休息一陣再進行part II
大少奶既格言與宗旨係將忙碌與休息成正比
【看似好忙碌其實又好悠閑、看似悠閑又其實好充實】
                                         亦可換成
【無聊事情認真做、認真事情就求求其】呵呵呵呵!
所以大少奶呢份工好多人都想應徵架!
Part I   買盆栽、銀行唱錢封利事、唱日元
Part II :仲有大少爺同我神秘high tea、辦年貨
希望完成順利part I,我會直擊報導 "大少奶向現實低頭排隊換銀紙實錄"
__________________________________________________________
Part 1  done!
報時11:00
今朝去美心快餐食早餐,兩個字形容個早餐"把鬼",不過見到有個傻佬晌度唱大戲

跟住去銀行唱錢,銀行門口排超長人龍、排到出銀行門口
大少爺個戶口係可以去另外既 特別counter,都有十幾人排隊
唱埋日元就買風水盆栽
買盆招財樹,有6呎高呢



30 則留言:


  1. Good morning! 我第一! hehe

    回覆刪除

  2. 嘩, 大少奶你今日真係好早喎!! 我就黎有段時間會做全職煮婦, 真係要向你學定點樣 【看似好忙碌其實又好悠閑、看似悠閑又其實好充實】

    回覆刪除

  3. 哈哈 ~~ 大少奶 我今日好出奇意外o既一早見到你已經 update blog 而且仲非常早  無錯  我終於知道點解我o甘鍾意你了 我們o既人生宗旨原來一模一樣  看似好忙碌其實又好悠閑、看似悠閑又其實好充實 這個都是我的人生宗旨阿 所以有時候我同小寶話我好忙 他會笑我阿 因為我所謂o既忙 都係一些無聊o既忙碌

    回覆刪除

  4. honey 好驚訝今朝你晨咁早已經打電話問候我!我當時仲o係地鐵搭緊車返工呢!我心諗 ... 冇奶油呀!悠閒o既大少奶點會咁早起身!原來 ... 全因為大少爺放假,你地可以一齊去街街! 我今日好好多啦!不過o的副作用仲o係度,所以我都仲係呆下呆下 我都好想應徵大少奶呢個職位啊!   

    回覆刪除

  5. 【看似好忙碌其實又好悠閑、看似悠閑又其實好充實】 呢種就係我理想o既生活... ... 不過,我現在o既生活係 【看似好忙碌其實真係好忙碌,日日返工做到無停手,只有食飯的時候才可以抖一抖... ...唉... ...】

    回覆刪除

  6. 好早呀...大少奶...希望你今日忙得黎又悠閒得開開心心~~ 不過有大少陪你...一定好開心啦

    回覆刪除

  7. 大少奶呢個職位 真係幾咁吸引

    回覆刪除

  8. 你份工當然好多人恨做la...  

    回覆刪除

  9. 大少奶, 呢份工邊處有得申請?   唱錢今日應該無甘多人了你可以行入去唱不過數量不多! 下年你要唱錢等我秋香去排隊了,不駛大少奶辛勞去啦! 秋香

    回覆刪除

  10. 我上網睇左花師奶,真係勁好笑.多謝介紹

    回覆刪除

  11. 哈.....我同你一樣打呢份エ,話時話有時都幾辛苦幾忙下架!

    回覆刪除

  12. 嘩!! 大少奶晨咁早就起咗身啦!  其實大少奶可以 【看似好忙碌其實又好悠閑、看似悠閑又其實好充實】 都係因為有大少爺嘅支持呢!! 真係羨慕死人啦!!!

    回覆刪除

  13. 大少奶 ~~ 難得見到你外面食早餐阿 好羨幕你個早餐 好靓呢 跟住就期待你o既 tea 拉 

    回覆刪除

  14. 美心早餐...最難食係個湯意粉 招財樹仲高過個人...好翠緑呢!

    回覆刪除

  15. 見你為新年預備~~好有新年氣氛呢???? 都登你高興~~又有大少爺陪你~~~多好呢???? 做大少奶真好呀!!!!

    回覆刪除

  16. 大少奶呢份工我第一個要應徵啦, 話就話係打雜, 可以做一個幸福o既打雜又何妨呢

    回覆刪除

  17. 大少奶, 你好犀利呀, 咁夜瞓都可以咁早起身.... 俾我就 你盆招財樹好好好高呀.... 如果俾我屋企擺就好似多咗條柱咁!

    回覆刪除

  18. 要排隊唱錢好慘呀, 好彩我唔駛姐

    回覆刪除

  19. 少奶呢份工係可遇不可求的...

    回覆刪除

  20. 我今早都係去銀行唱錢,等了大概十五分鐘,都算好彩啦。

    回覆刪除

  21. 少奶奶呢個位, 我都想應徵!  我每次同我阿媽講, 你都唔使返工, 重呻??!!  佢就答, 咩唔使做呀, 做咗廿幾年啦 (即係要湊我地2個馬騮).  你棵樹好巨!!  好勁!  可唔可以借我摸吓, 沾吓財氣?

    回覆刪除

  22. 細細粒 恭喜你拎第一 貓眼 唔駛特別學,當 個人懶左就識架喇 流浪影子 係呀!我話好忙但係其他人就會諗:咁都算忙? 我個早餐好難食 笨 B 媽媽 darling...呵呵!你估我唔到呢 我今日好眼訓 你要向B爸申請睇佢批唔批你 JK 哈哈!多謝你支持啊! Tan Tan 係呀!好鍾意佢陪我 小曲格格 呢個職位其實係全天候打雜 Little Bridge 但呢份工忙足16個鐘 珍妮仔 秋香 呢份工近排唐伯虎好似請緊人,你去比佢點下啦 Alice 花師奶令我慾罷不能 劉夫人 你仲有兩位千金就更忙 YanYan4小咪 佢都養懶左我,無辦法啦 See 係啊!好難食,舊麵包好隔夜呀 阿愛 做大少奶年中無休架 Karen 都可以咁講既!辛苦都值得 咪咪吉 我屋企多來都擺咁大棵野 布冧仔 我今日唔多駛排,但好多公公婆婆好慘排好耐 Athena 呢份工好講緣份 Little Paris 我都好快,但街外人龍好長 minicorgie 其實屋企既野做唔完的,仲要好用心去做

    回覆刪除
  23. 幸福小女人- Diana2007年2月7日 晚上9:18

    我好鐘意你呢句 【看似好忙碌其實又好悠閑、看似悠閑又其實好充實】                                          亦可換成 【無聊事情認真做、認真事情就求求其】 呵呵呵呵! 正正係我心想講個句... D人成日問我忙乜,, 我都唔知點講晒俾佢聽,, 看似悠閒, 但事實上又真係有野做,, 不過好多時只係睇自己安排係幾時做&點樣做姐.... 只要係最後打理到頭家整整齊齊, 大少開開心心咪得係我地既責任囉!  好鐘意你既辦事能力,, 好有效率呀!!!

    回覆刪除

  24. 招財樹 ~~~ 真咪有用呀!!

    回覆刪除

  25. 大少奶,我屋企又係擺左一棵6呎高鐵樹o係開門玄關,都唔知招唔財,不過就幾靚,你大爺又 鐘意睇風水呢家o野o架,我老公就鐘意睇紫微斗數,仲自已起埋盤,都幾準o架。

    回覆刪除

  26. 點解 11:00前可以做咁多嘢  盆招財樹條樹幹好得意呀 成6呎高, 可以招巧多 喎......... p.s 我巧想應徵大少奶呢份工 呢

    回覆刪除

  27. 幸福小女人 - Diana 我連睇電視都歸納忙之內架 小熊子 招財樹唔係真係能招財 只係常用作風水植物 曳B媽咪 我剛換走鐵樹 我擺晌走廊位擋漏財 GG 招財樹唔係真係能招財 只係常用作風水植物 你可以去勞工處登記做家務助理 因為差不多,哈哈哈哈哈哈哈

    回覆刪除

  28. 大少奶: 妳好, 睇左你的blog 好耐啦,  越來越風趣, 太精彩啦 忍唔住第一次留言, 仲抄左你兩句金句在我blog 內, 唔好告我侵權呀 寫多d ~~寫多d, 千祈唔好停呀

    回覆刪除

  29. 我屋企都有盆﹐估唔到呢道 (Michigan) 都有得賣﹐而且又係差唔多 6 呎高。不過我地唔信風水呢家 o 野﹐只不過見到它形態幾靚﹐所以買 o 黎裝飾下屋企。 妳識唔識打理它﹖                                             

    回覆刪除

  30. 睇你個blog....又開心 又肚餓 ....

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾