2021年5月25日 星期二

眾裡尋牠

 韓式牛排骨

yeah~我終於買到呢個牛排骨,其實我搵呢種牛骨好多年都買唔到

居然比我有一日突然見到佢當然要據為己有

又當然係煮韓式,其實呢款韓式煮法我寫過,唔係那種落一pat韓醬當係嘅味道,而係用屋企一定有醬油、酒、蘋果等等去炆

大家可以用普通牛仔骨煮,牛骨煎香係獨有一種香味,豬肋骨係做唔到的

信我用牛仔骨一樣得,哼~


食譜:


牛排骨     4條或牛仔骨


洋蔥    1個 (切件)


京蔥    1/2條(切片)


蒜頭   10粒(去皮原粒)


紅蘿蔔    1條(切件)


薯仔    1個(切丁粒)



醬汁:


醬油或生抽     100ml


蘋果或梨   1個


糖漿   2湯匙(可用冰糖代替)


冰糖   2小粒


米酒   2湯匙


另備

水   400ml


做法:

首先,呢隻牛排骨晌TKO翩匯坊有間 Meat to go 買,大約$80,佢其實都唔算少肉但煮完點都會縮d所以大家自己預份量


包哥話好味,識煮就會夠腍



溶雪後抹乾水放落鑊煎香

唔使再問我要唔要乜乜,跟食譜啦啦啦


醬汁材料事先倒埋一齊,蘋果或梨磨蓉放入去


先爆香京蔥、洋蔥、蒜粒、甘筍


再放入牛排骨回鑊



倒入醬汁及水、冰糖,慢火炆1小時再放薯仔,炆多30分鐘便完成










沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾