2021年4月30日 星期五

15

15分鐘食譜之…麻油蔥燒豬肉飯

其實我唔係咁鍾意寫15、20、30分鐘菜式

我鍾意寫 "後現代激情史詩式浪漫歌舞三日三夜炆燉煮炸焗"食譜

但今日睇完個乜乜記者會我就覺得仍然未可以自由地外出食飯

我估呢類快靚正食譜先係大家想要

呢個乜乜物物豬肉飯係用火鍋豬肉片做,略醃撈勻煎香做埋個麻油蔥醬就得,仲係偏日式口味

嚴格來講煎完豬肉就食得咁囉!哼


食譜:

火鍋豬肉片   1盒

醬汁材料:

大蔥              半條(切碎)

鹽                  1/4茶匙

檸檬汁          少許(唔喜歡酸味可 skip)

醬油或生抽   1/4

麻油               適量(撈勻d蔥粒便可以)

食譜:

先將火鍋豬肉片用一茶即糖撈一撈,再加少許醬油或生抽撈一撈

將醬汁材料撈勻備用

                        

煎熟豬肉,我會加少少大蔥粒等佢香d

煎好放上飯面,再加麻油蔥醬好好食的






 

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾