2021年4月19日 星期一

媽咪吉



芝士cheap cheap海鮮焗飯
無可否認,有些時候包包放學午餐無得好揀時都會去食"Peter 吉"
包包最最最鍾意食個芝士海鮮焗飯
包包問過幾次:媽咪你識唔識整呢個飯架?幾時整比我食呀?
我:你呀媽我有乜唔識整架?(扮勁)
終於晌佢生日當晚除了整佢喜歡牛扒、焗雞外
呢個芝士海鮮焗飯終於出場,包包亦評為:一模一樣
佢只係用 急凍cheap cheap雜綿海鮮做
呢類連鎖店點會生猛大海鮮比你喎!
Anyway,我整到包包又喜歡已經贏,以後就想食就食"媽咪 吉"吧



食譜:

海鮮什錦    1.5包

淡忌廉    120ml

清雞湯    1碗

水          半碗

中筋麵粉   1.5湯匙

洋蔥粒    半個

芝士   適量

鹽   適量

白飯   自己調較

*其實可以加青椒會更好,但呀"抗植"包生日無謂掃佢興啦!

做法:

海鮮包溶雪再用水沖洗下



洋蔥粒炒香加麵粉,炒勻

再加淡忌廉


將淡忌廉同麵粉炒到成糰

如果手腳慢可以轉小火或熄火

再加入雞湯同水攪勻


加入海鮮粒煮滾再加鹽調味

試下味同埋個汁夠杰身就可以淋上飯面


加芝士,200度焗爐焗 10分鐘或芝士金黃色

想有拉絲效果就用mozzarella cheese,我再加d芝士粉



Follow and Subscribe YouTube: https://bit.ly/2Aa2c0R 


沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾