2021年3月2日 星期二

非廣告

簡易飯煲版窩蛋牛肉飯
只要你有個電飯煲就整到,隻蛋仲要剛剛好
一煲過方便又好味
當然人生timing好重要,時間好牛肉好隻蛋都會好
#此不是電飯煲廣告
#但有飯煲想我寫的話歡迎聯絡

識唱一齊唱:世上只有飯煲好 有飯煲的孩子像個寶~~~



食譜:

新鮮牛肉    $50

米及水適量(要自己調較,我唔知你一家幾口每人食幾多的)

洋蔥 粒  隨意

蛋   一隻

醃料:

糖   1茶匙

生抽   適量(夠撈勻便可以)

片栗粉或生粉  2茶匙

麻  油少許

做法:

牛肉先加糖撈勻、再加生抽撈勻、加片栗粉或生粉撈勻、最後加少少麻油,跟著加洋蔥粒撈勻醃15分鐘

千祈唔好落鹽除非你喜歡牛肉口味香口膠!!!

洗米後好似平時煮飯咁水量都一樣,我唔知你同個飯煲熟唔熟

我個飯煲正常30分鐘,我就晌倒數尾15分鐘加牛肉

或者如下圖情況加牛肉


牛肉圍一個圈,蓋回飯煲蓋煮10分鐘


加蛋後再蓋上煲蓋煮餘下5分鐘,跳掣後就靜置2分鐘便完成

可以額外加豉油及蔥粒


 

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾